Blip skrev:Hur långt har din hoj gått nu? Några problem so far?
Ehh, pinsamt men den har bara gått strax under 800 mil... *skäms*
Men den går bra... Byter olja ofta - ofta... (och är värdelös på bakhjulsåka )
FAN va sugen jag blev nu....
Blip skrev:Hur långt har din hoj gått nu? Några problem so far?
motardnisse skrev:Självrisken är för hög nu för tiden så lämna ALDRIG din hoj på gatan över natten, motarder är alldeles för lätta för att släpas bort. Du har ingen innergård där du bor?
Har tyvär ingen innergård, eller nått i den stilen. vad ligger självrisken på? och får man ut en bra ersättning?
Raban skrev:motardnisse skrev:Självrisken är för hög nu för tiden så lämna ALDRIG din hoj på gatan över natten, motarder är alldeles för lätta för att släpas bort. Du har ingen innergård där du bor?
Har tyvär ingen innergård, eller nått i den stilen. vad ligger självrisken på? och får man ut en bra ersättning?
Hos Länsförsäkringar ligger självrisken på 3000:-/6000:- vid stöld.
Kan meddela vad jag fick ut av dem om någon vecka......
AL skrev:På tal om ingenting så skall man köra 660 så här...
mr_hman skrev:Hur fort går 660-n,
Vad jag undrar är om man behöver förflytta sig ett par mil vad kan man hålla för marschfart utan att det känns som man pinar maskinen. Funkar det att ligga på ett tag i 150km/h??
mr_hman skrev:Hur fort går 660-n,
Vad jag undrar är om man behöver förflytta sig ett par mil vad kan man hålla för marschfart utan att det känns som man pinar maskinen. Funkar det att ligga på ett tag i 150km/h??
Varför inte,,,Zana skrev:110-120 är däremot i-n-g-a problem att ligga en stund... Varför 150????
Jag tycker det blåser "en del" över 130, kanske för att jag jämför med min sporthoj.. Men toppfarten ska väl ligga runt 180..mr_hman skrev:Varför inte,,,
Nää ibland vill man ju komma fram men det var mest en undran,, det är ändå känslan som bestämmer farten och går 660 fint i 110 får man köra 110
det var min undran....
Tycker inte att den känns plågad runt 120-130 brukar stå på runt 140-150 på 70 vägar....= fasligt kulwannagofast skrev:Jag tycker det blåser "en del" över 130, kanske för att jag jämför med min sporthoj.. Men toppfarten ska väl ligga runt 180..
AddeRS skrev:Tycker inte att den känns plågad runt 120-130 brukar stå på runt 140-150 på 70 vägar....= fasligt kul
Jag hade en Duke innan, nedrevad med helsystem och Mikuniförgasare. tyckte den var rapp och osv.floodi skrev:Sitter o läser allt ni skriver här och sitter o suktar o frustar på bilder.
Har gjort mig av med min 640 lc4 nu i helgen , Och nu sitter man här o
dreglar över vafan man ska ha för hojj till våren , jag är ganska inne på 660
så jag får väll sitta här o läsa vidare utav allt ni har att säga om hojjen i allmänhet så får jag bestämma mig sen , hur som helst måste det ju vara mer krut än i min gamla iallafall.
MackeNo1 skrev:Kolla i denna tråden så hittar du två filmer som du kan kika på. Ger kanske en liten uppfattning om hur kul KTM 660 är, även om det är långt ifrån optimala förhållanden att köra hoj i...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104337&page=3&pp=20
Nej det är helt omöjligt.Långa farbron skrev:Det gäller väl alla motarder skulle jag vilja säga,det går ju att köra så med en Husa också.
Olof Eriksson skrev:Nej det är helt omöjligt.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|