bmwmpower skrev:Tjena, någon här som har erfarenhet av en 660, är den klumpigare än 625:an, är det bättre klipp i 660:in, har inte haft ett problem på min FD 625:a, det borde väll vara samma kvalitet på 660:in.
Bra inlägg.. verkligen.. Desstuom sitter det ju LC4 motorer i både 640:n, 625:an, 620:n och 660:n..Nikel skrev:625 har 36 hk och 660 lc4 har 55
Å i Duke'nmr_rockster skrev:Bra inlägg.. verkligen.. Desstuom sitter det ju LC4 motorer i både 640:n, 625:an, 620:n och 660:n..
Supermoto skrev:Å i Duke'n
Vad tidningar skriver bör man alltid ta med en nypa salt så länge det inte är MC-nytt. Då bör man frakta hem en stor jävla lastbil med salt
Och det är inte en 660 LRTom Byron skrev:Det sitter en lc4a i factoryreplikan oxå, glöminte det. Fast den har varken skjutspinnar eller elstart
Supermoto skrev:Och det är inte en 660 LR
Mouhahahahahaaaaaa. Jag är vackrast, jag är bäst, jag är den som har rätt mest.Tom Byron skrev:Mmmmm, jag ger mig
Du har rätt kära spammomoto HEDA=
Ja!.. fast bara i duke 1 och duke 2.. inte i duke 3... .Supermoto skrev:Å i Duke'n
Vad tidningar skriver bör man alltid ta med en nypa salt så länge det inte är MC-nytt. Då bör man frakta hem en stor jävla lastbil med salt
Verkar ju vettigt att blanda in hojar som inte ens finns ännumr_rockster skrev:Ja!.. fast bara i duke 1 och duke 2.. inte i duke 3... .
Supermoto skrev:Verkar ju vettigt att blanda in hojar som inte ens finns ännu
Antar du menar Vtwin-Duke'n....
Jajaja, nu glömmer vi det där. Det kom ju en 525SM-r eller vad de kallar den för iaf...Tom Byron skrev:Säger killen som skrev att smc 525 skulle dyka upp...... :kocko
Den finns visst, men det går inte att köpa den.Supermoto skrev:Verkar ju vettigt att blanda in hojar som inte ens finns ännu
Antar du menar Vtwin-Duke'n....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |