Tja!
Har själv en Duke 690 - 09 helsvart. Dock ingen R så jag hoppas man får vara med ändå
Har stripat om fälgarna och suttit på kraschpuckar på både fram och bak däck. Även beställt oranga ventiler samt en mindre reggplåtshållare.
Det jag undrar är vad jag ska göra åt mitt ljud, ska jag köpa ett slipon eller fixxa ett helsystem, vad har jag att välja bland?
Här kommer en bild då den blev färdigstripad och puckarna sitter på, har inte hämtat ut ventilerna eller plåthållaren. Lite kass kvalite då det är taget med mobilkameran.
Den var kanonfin och ja du får gärna vara joina tråden likväl som andra Dukeägare
Kan inte svara på om helsystem eller slipon är bra men säkert blir ljudet mycket trevligare. Ett alt är att du öppnar upp ljuddämparen och plockar ut innanmätet som jag funderat över. Billigt och borde både ge trevligare ljud och lite mer kräm. Verkar som att det inte ger mycket effekt på Duke o byta system så då kan det var ett billigt alt att modda själv om man kan svetsa själv eller anlitar någon