Ktm 690 sm avgasrör

Snowman89

Guest
OT. Snowman om FB skulle lösa in hojen får man ta bort delar som inte tillhör hojens standardutr t,ex har man orig avgasystem så aknske man kan får montera av sitt effektblås, om det sitter Power commander får man ta bort en sådan mm som inte ingår i standardutr?

Såg precis ditt inlägg.
Det tror jag nog du får. I mitt fall så blev det mosat så jag hade inget intresse av det.

Men jag vet inte om fbolagen då vill ha ib original grejerna eller hur det funkar.

Snowman89

Guest
Jag fick tebax hojen för ungefär 1v sedan. Reparationskostnaden landade på ca 35-38.000. Jag var lite skeptisk till ackrablåsen innan men man kan inte annat än älska ljudet i dem. Tyckte mina gamla GPR-pipor lät alldeles för tamt med dB-killern i och åt helvete för resonant med dem ur men ackran känns helrätt!

Passade på att köpa mig en crosshjälm oxå, bästa köpet på länge och grymt mycket skönare än en integral tycker jag! Ljudet från avgasrören blev knappast sämre av det heller. Var ett tag inne på att sälja min 690 o köpa en 660 istället men nu vette fan...

Kul att höra att bolaget löste det hela ganska snabbt och att du är ute och gasar igen :)
Jag hade nog behållt 690n.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...