KTM 690 SMC eller 690 SMR?

Vilken motard?

• Antal röstningar
    0

sportbike

Guest
En av fyra handlare har svarat på mail och det är Mc Sport.
Dom har tydligen inte KTM:s sortiment längre, men läser mail i alla fall.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Din mc är ingen höjdare vad det gäller återkoppling. Om man vill veta hur det går med ens hoj får man ringa flera ggr per dag för att kanske komma fram.

sportbike

Guest
Din mc är ingen höjdare vad det gäller återkoppling. Om man vill veta hur det går med ens hoj får man ringa flera ggr per dag för att kanske komma fram.

Well, visar dom inget intresse innan jag köpt en hoj där så lär dom knappast göra det när dom fått mina pengar.
Hur kan man vara så nonchalant och samtidigt gnälla på att man säljer dåligt, det går ju mot höst och lagret lär ju inte bli tomt innan snön kommer.
Oväntat?
Inte det minsta.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Prata med KW Service i Strängnäs, karatego' gammal gubbe som kränger massor med KTM (geggmoppar förvisso, men han lär kunna trolla fram en SMC med).

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Nu blandar du ihop det jag sagt! Jag sa du ruttnar på SMC. Jag tipsa om SMR som har en betydligt skönare komfort en SMC som inte passar din åkställning!
Jag har både haft SMC och SM. Det som skiljer SM och SMR är uppdaterad fjädring och orange ram, alufälgar.

Sen så måste du tänka på att du lagt upp frågan offentligt och dom flesta som svarat varken vet vem du är (krempor) lr din ålder. Och hade frågan kommit från nån av dom som svarat så hade även mitt svar varit givet på SMC, men nu känner ju jag dig. Därför är SMC inte ett alternativ :fakta

Last edited:

sportbike

Guest
Nu blandar du ihop det jag sagt! Jag sa du ruttnar på SMC. Jag tipsa om SMR som har en betydligt skönare komfort en SMC som inte passar din åkställning!
Jag har både haft SMC och SM. Det som skiljer SM och SMR är uppdaterad fjädring och orange ram, alufälgar.

Sen så måste du tänka på att du lagt upp frågan offentligt och dom flesta som svarat varken vet vem du är (krempor) lr din ålder. Och hade frågan kommit från nån av dom som svarat så hade även mitt svar varit givet på SMC, men nu känner ju jag dig. Därför är SMC inte ett alternativ :fakta

Tack för ditt engagemang, men ont har jag ju oavsett vad jag sitter på och jag är inte så gammal att jag inte orkar hålla i mig.
Jag vet att du gillar SMR:en bättre, men det är du det.
Jag ska prova båda Linkan, sen får vi sen.
Kram.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Slänger in min röst på SMC:n.
Bättre chassi, lättare, mer effekt.

SMR går fetbort om du ska köra grus/skog/is, grenröret är draget under motorn, ett hopp och det slår i.

sportbike

Guest
Slänger in min röst på SMC:n.
Bättre chassi, lättare, mer effekt.

SMR går fetbort om du ska köra grus/skog/is, grenröret är draget under motorn, ett hopp och det slår i.

Ja, det lutar åt en SMC bara nån säljare orkar svara på mail.
Finns det nån annan KTM-säljare i landet som är intresserad av att sälja en så är det bara att pm:a.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...