Jag har haft två SD's och säger SMC alla dagar i veckan..
Blir Duken lika nervös som SMC:n ni som provat båda? SMC är ju skoj upp till ca 130, hur blir duken när det går fortare?
Ähh. Det är som att jämföra päron med äpplen. SD'n är en riktig streetfighter på 200 kilo, medan SMC är en motard. Jag hade nog roligare på smc, men det är ju till sist en fråga om tycke & smak.
Blir Duken lika nervös som SMC:n ni som provat båda? SMC är ju skoj upp till ca 130, hur blir duken när det går fortare?
Jag ägde en 690 smc förut, som jag bara älskade!
Fantastiskt rolig hoj. Massa bus, bus och bus! Skitsmidig i stadstrafik och går att utvecklas på som mc förare!
Enda anledningen till att jag sålde den, var att jag saknade något att köra lite längre sträckor på. Smc'n är inte känd för att ha någon vidare touringsadel..
Nu mera kör jag 990 SMT! Sportig touring med 990 motardernas buspotential!
Men vad ville jag komma fram till? Tänk vad du vill ha hojen till, testa båda modellerna ett flertal gånger. Gärna efter varann..
Lycka till!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |