Blip
Dum spiro, spero
å va ska jag köpa nu då?? Har hoppat mellan köp av 990 smt o 690 smc,n ja visst helt olika hojar men oj f,, va snygg o säkert grymt kul!! Smc-r skriker KÖP jaha nu har jag velat ett halvår blev inte lättare NU,, Är smc/n Något att ha? saknar min gamla Husqvarna 450 smr men blir ju lite för hetsigt (varvar ju en del ,, Bästa vore både Landsväg/sport hoj men pengar . O sen ska man inte tala om servic på Motard jag bytte olje f, +olja var femte timme,, jepp kanske lite över kurs men sen gick den därefter oxå, och den nya 690 Smc-r har 1000 mils intervaller? stämmer det, Fan e ju mer mil än på min Gixxer.. Pallar man köra Till norge med en sån, har varit med min funka kannon men jag tycker inte om att köra mer än Tio mil i taget på någon hoj Tråååkigt Gäääsp.. skulle man palla med det på en 690? Det är igentligen enda orsaken som 990 smt väger över tror jag, har provat 990 Smt;n en del men inte smc,n o Bla Bla Bla,, nä måste skaffa kompisar...
Nu har jag visserligen inte kört 990 SMT men väl superduke 990. Min 690 är klart topp två roligaste hoj jag haft. Min nuvarande 570 slår den i körglädje men nog är den mindre praktisk. Ska man köra gata är 690 ultimat tycker jag. Ska man toura så köp något annat. Don efter person, eller snarare tillämpning. Dessutom, vem köper hoj med hjärnan? Hoj köper man med hjärtat. Totalt onödig pryl om förnuft får råda.