Mr Larsson
Va vore livet utan hojåka
100mils servicen klar och evo-1 kit på, helvete vad det går jämfört med mina gamla er6-traktor
Har också haft en er6 "traktor" ett väldigt kort tag, hur fan kunde den bli årets hoj så många år irad
100mils servicen klar och evo-1 kit på, helvete vad det går jämfört med mina gamla er6-traktor
Min har "rullat" 360 mil fram till nu och jag kollade oljenivån i fönstret.. Där syns ingen nivå men oljevarningslampan lyser inte förutom ibland när jag slangar då den kan blinka till.
Är detta "normalt" eller ska jag fylla på/byta olja..
Är det någon som har artikelnummer på den vita plasten? Har själv en 2012 men hittar inte den nya plasten.
Det gäller alltså; bakskärm, framskärm, lampkåpa samt dekalkittet.
Tacksam för hjälp =)
Fyll på. Min har dragit över en liter på 600 mil.Min har "rullat" 360 mil fram till nu och jag kollade oljenivån i fönstret.. Där syns ingen nivå men oljevarningslampan lyser inte förutom ibland när jag slangar då den kan blinka till.
Är detta "normalt" eller ska jag fylla på/byta olja..
Fyll på. Min har dragit över en liter på 600 mil.
Vet inte om det är inom toleranserna. Den får gå rätt hårt med mycket bakhjul. Angående Triumph så är den köpt på hojcenter i Länna, de kör motul 7100 istället för motorex. Den kanske drar lite mer av den oljan?Va? Är det Triumph som tillverkar KTM också?
Vet inte om det är inom toleranserna. Den får gå rätt hårt med mycket bakhjul. Angående Triumph så är den köpt på hojcenter i Länna, de kör motul 7100 istället för motorex. Den kanske drar lite mer av den oljan?
Nja, menade mer att Triumph som engelskbyggd hoj har ett rykte om sig att dra olja
Kollar lite slipon för att få mopeden att växa lite i ljudet, dom flesta kör ju akrapovic men det känns lite dyrt och finns inga begagnade.. Finns det några andra märken med skönt ljud? Vill inte att folk ska behöva ha hörselkåpor på sig när man kör genom stan utan vill bara ha lite mer muller
Wings!
Ser ut som ett Akra men för ungefär halva priset mot ett akra.
Såg ju riktigt bra ut! Hittade deras hemsida men verkar inte gå att beställa där? Kollade ebay och googlade men hittade ingenting..
Kollar lite slipon för att få mopeden att växa lite i ljudet, dom flesta kör ju akrapovic men det känns lite dyrt och finns inga begagnade.. Finns det några andra märken med skönt ljud? Vill inte att folk ska behöva ha hörselkåpor på sig när man kör genom stan utan vill bara ha lite mer muller
Hämtade min hoj idag från affären, upptäckte nu när jag skulle ställa in klockan och har hojen står med tändning på att den tjuter/bubblar någonstans från insuget typ.. Ska det göra de? Låter som den suger tjuvluft hela tiden men på tändning liksom?
bränslepumpen???
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |