Nu har jag fått min efterlängtade Wings-pipa! Har dock en fråga, någon som har förslag på sida där man kan beställa kraschpuckar och dylikt billigt? Känns ju lite goare att ha lite sådana detaljer monterat ifall man skulle köra omkull.
Sprillans ny i april. 16(?) tänder fram (original). Jo det var väl det jag trodde...den ska ju orka det.
Inte strypt, kan inte va.
Det enda jag gjort är en WINGS-pipa. Sedan när jag skulle uiiila så bytte jag tändning till läge 2. Men då tyckte jag den blev slöare än läge 3 (standard?).
Kanske är nått mysko.
På 2 hjul går den ju som ett skott. 100 mila-service klar, de sa inget angående slip-on så antog att allt är schysst där.
Sprillans ny i april. 16(?) tänder fram (original). Jo det var väl det jag trodde...den ska ju orka det.
Det enda jag gjort är en WINGS-pipa. Sedan när jag skulle uiiila så bytte jag tändning till läge 2. Men då tyckte jag den blev slöare än läge 3 (standard?).
Kanske är nått mysko.
På 2 hjul går den ju som ett skott. 100 mila-service klar, de sa inget angående slip-on så antog att allt är schysst där.
Kanske är nått mysko.
jo ny mapp.
Därför jag undrade; http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=20020824&postcount=164.
Går den som en röv utan ny mapp?
Jensen är du nöjd med din Icon hjälm?
Nej men den kommer antagligen gå snålt och kan därför ev skada motorn under lång sikt.
Inte för att det har med saken att göra men har du lagt in en annan mapp sedan du bytte pipa?
om man har mappat för utan db killer, måste man mappa om hojen
om man ska sätta i db killern?
Nu har jag fått min efterlängtade Wings-pipa! Har dock en fråga, någon som har förslag på sida där man kan beställa kraschpuckar och dylikt billigt? Känns ju lite goare att ha lite sådana detaljer monterat ifall man skulle köra omkull.
eBay. Köpte till både fram o bak för 400 spänn..
Länk?
Jag kanske drar till på detta:
http://www.ebay.com/itm/KTM-690-END...torcycle_Parts_13&hash=item35c741e80e&vxp=mtr
Men behöver inte bobbinerna egentligen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |