Låter lite märkligt orginaltillbehör. Vågar man undra vad de tar för ett motstånd? Beroende lite på vad man ska ha så kostar de ifrån 1 kr st. ifrån Elfa.ett tips.... när man ska ta bort sidostödet, köp KTM's errsättningskontakt...
Ersättning sidorstöd
det är inte "som vanligt" att korttsluta en kontakt... det är ohm motstånd som ska till... helt makalöst att man har sånt...
//håkan
Låter lite märkligt orginaltillbehör. Vågar man undra vad de tar för ett motstånd? Beroende lite på vad man ska ha så kostar de ifrån 1 kr st. ifrån Elfa.
Det är riktigt kul, körställningen är perfekt. Körställningen påminner om superbikes från det goda 70 taletÄr det skoj att köra 690 ihop med "riktiga" rejshojar eller känns det bara fel ? Lite nyfiken bara, kör ju Ducce 748:a mest på skoj idag men är sugen på någon form av rejsing och denna klass är ju helt klart intressant ur plånbokens perpektiv....
Tröttnar man på körställningen eller är det bara skoj ?
Anyone???
Hej
Jodå klassen lever. Lite dålig uppslitning på årets första race.
Blir fler startande i Linköping och på årsracet. Sjukdomar och barnafödande
Tilda mans med bröllop verkar vara den rådande trenden några har
uppgraderar till supermono hojar
Mvh
Stefan
Hej
Jodå klassen lever. Lite dålig uppslitning på årets första race.
Blir fler startande i Linköping och på årsracet. Sjukdomar och barnafödande
Tilda mans med bröllop verkar vara den rådande trenden några har
uppgraderar till supermono hojar
Mvh
Stefan
Mitt deltagande i år kommer det nog bli intet av
1. Lägger mig under kniven för helrenovering av knät sista juni.
2. Tappa massa pengar pga föräldraledighet gör budgeten gråtfärdig som det är, utan rejs och krav på husvagn från fru och junior.
Är din hoj till salu då?
Jag har inhandlat en helt standard 690SM -07 och har alltid varit sugen på att race lite.
Så frågan är: Vad kan/måste man göra för att hänga med skapligt med sin hoj? I så fall är väl tanken att fixa lite i vinter och kanske ta licens i vår.
Är väl inte direkt snabb, men åkte i alla fall lite under 1:10 med min förra SuperDuke på trafikövningarna.
Du behöver inte göra så mycket.
Montera bättre däck, plocka bort blinkers, backspeglar, stöd. Naja lite bult byta ut glykolen mot rent vatten i kylaren, på med en båt och siffror. Pang klart att åka med!
MVH
Stefan
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag