Nu har jag beställt 45 kuggars bakdrev, ny kedja, jägermeister dekaler och lite bultar/ brickor som vibrerat loss ifrån karlströms motor.
Har även monterat värme och rental grepp.
Funderar på om jag skall beställa en sjukt överprisad termostatgivare till kylfläkten för 695 spänn(suzuki orginaldel) som drar igång fläkten vid 88 grader ist för 102 grader som orginalgivaren.
Eller om man skall köpa från autoexperten, men då måste man låta någon tillverka en hysla så att givaren passar i radiatorn (m14 till m18)
Har också funderat lite på mappning och kollat dynografer
Detta med locket till luftburken av och på på en orginal 690 sm.
Den går rätt magert när locket är på, ännu värre när det är av.
Det jag funderat på är vilken AFR man skulle hamna på om man skulle ta upp ett gäng hål i luftburken och sedan ladda in acra mappen men köra på orginalburkar (jag tröttnar i längden på ljudet från slipon)
Jag har även läst att acra mappen är något mager med slipon.
Jag tror inte hojen skulle gå för fett iaf, detta måste undersökas vidare!
Juste, ang anknäbben så är det mkt elektronik som är i instrumenthuset, detta ställer till det en hel del om man vill montera lamphus å hela kittet från annan hoj