Devil-systemet äger jämfört med dem andra. Ser ut att sitta mkt bättre, tightare in på hojen. Dem andra systemen vinklas ju upp först efter halva svingen, ser myko ut tycker jag.
Hade jag en 690 skulle jag modda enligt följande:
Helsvart 690, baken helt rensad, kapa kylarvingarna så dem täcker kylaren, men inte spretar ut framför, svarttonat glas på baklyset med röda ioder, diodblinkers bak utan "arm" direkt på plasten, diodblinkers fram, kraschpuckar, barkbusters, framlyse och framstänka från årets 640, xenonkonverterat och ett Devil-system.
För flänsmans skull kan man sätta fast regskylten med kardborre, istället för en reflex kan man ha reflextejp på kanten av skylten och ev en vit diod som belysning.
Skulle kunna vara en kandidat till nästa år för min del, eller en SD 990 R eller en Speed Triple så jävla velig. Sugen på ngt mer "bara vrida om nyckeln o köra" typ av hoj.