Finns det någon som skulle kunna mäta gängan på backspegeln eller är det nån som vet som 690'ns backspeglar passar rakt av på en '05 640?
10mm ytterdiameter ser det ut att vara
var köper ni oljefilter och drev från? verkar svårt att hitta framdrev till min 690 -07, tänkte köpa ett 15t (sitter väl 16t orginal)
som vanligt är det ett bra tips att kolla hos din lokala åf
Sent from my X10i using Tapatalk
tänkte mest höra om någon satt på rätt artikelnummer, jag har hittat ett:58033029015 och enligt ktmcyclehut så ska det passa men inte enligt lelles
kollar man sprängskissen får man enkelt fram -> 58033029115
Tjenna.
Nu har jag sålt bort hojen och har en frågeställning till er genier som jag vet hänger här.
Det lutar åt att jag kommer köpa mig en 690 Enduro och sedan även skaffa motardfälgar för att kunna variera åkningen lite mer.
Nu till min fundering: Vad bör jag tänka på när jag köper motardfälgar? Bredd på fälg, dimension på hjulbult, osv? Går det att få vilka som helst att passa, eller hur ska jag göra för att det ska gå så smiidigt som möjligt?
Hoppas ni förstår vad jag funderar över, trots att jag svamlar lite.
Tjeenare! Helt ny här på Sporthoj! Har uppkörning nästa vecka, och ska köpa mej en KTM 690 Smc! Men vet inte riktigt vilken årsmodell man ska satsa på ? 08-09-10 ? Vilken är att föredra, förmodligen är väl ju nyare desto bättre, men vad är de som skiljer årsmodellerna förutom plasten ? Nåt man ska kolla/lyssna noga efter när man ska köpa en ? Ni får gärna ge råd och tips Mvh/Egemar
http://fraggel.se/forum/viewtopic.php?f=1&t=852
750 mil service intervall ist för 500mil från och med 2010.
köp det du har råd med.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |