Idag var jag ute och gasade med min 690 SM-07. Som vanligt var det en fröjd att dra upp den på bakhjulet varje tillfälle som ges. Efter ca 7 mils körning tvärdog hojen och vägrade starta igen... Rullade på kompressionen från ca 90km/h till 0 utan en minsta antydan till att gå igång igen. Spontant känns det som soppatorsk men sås fanns det utan tvekan .. Kollade säkringar, inga konstigheter... Den vägrade hoppa igång, går runt hur fint som helst på startmotorn.
5 mil hemifrån var frustrationen total... Fick ringa frugan som fick rycka ut med ungar och bilsläp för att rädda mig. Nu står skiten på verkstad... Nojjar över svindyr reparation men det känns som ett skitfel. Nån som upplevt samma sak?
Hojsäsongen har börjat allt annat än bra... Först påkörd och verkstadsvistelse i 3 veckor och 2 veckor senare det här...
5 mil hemifrån var frustrationen total... Fick ringa frugan som fick rycka ut med ungar och bilsläp för att rädda mig. Nu står skiten på verkstad... Nojjar över svindyr reparation men det känns som ett skitfel. Nån som upplevt samma sak?
Hojsäsongen har börjat allt annat än bra... Först påkörd och verkstadsvistelse i 3 veckor och 2 veckor senare det här...