wheelielover
Lite lagom dum i huvudet:)
Tja alla.
Är det någon här som har kört Ktm 950 Adv?
Är lite sugen på en.
Är det någon här som har kört Ktm 950 Adv?
Är lite sugen på en.
Jo,och med dubbla Ackra så får man ju ståpälsZana skrev:Jävligt snygga är dom iallafall...
D-MAN 660 skrev:När jag jobbade på Ride i umeå hade vi en 950s demohoj med gualdi system på.. bland den roligaste hojen jag kört.. den går att busa med, köra skogsvägar samt att den går ruskigt fort på vägen + 200 . Polaren köpte en vanlig 950 nu i höst och han är helnöjd.. Jag kan iaf rekomendera den hojen.
amullo skrev:Fråga.. Brukar inte MC tidningarna testa 950 Adventure tillsammans med BMW´s R1200GS?? Den skall ju vara riktigt trevlig både på grus och väg.. Sen att den är ful som stryk är ju en annan diskussion..
K-Micke skrev:Man köper inte en GS för att den är snygg, utan för vad man kan göra med den. Har jag inte visat det på våra körningar tillsammans i somras?
Hmm....Lantz skrev:Montera Akra slipon,öppna luftburken,höj nålarna ett steg och montera 165/170 munstycken så har du 98kusar på hjulet och 89Nm i vrid..
Kan även rekomendera ett kugg mindre fram.
Lungt.Vargen2k skrev:köp inte om du är under 170.... Hett tips....
Azzurro skrev:Har du sett serien "Long Way Round" med Ewan McGregor? I den første episoden tester de Ktm 950 og Bmw R1150 GS. De velger til slutt Bmw'n og kjører jorden rund med den. Hvis du planlegger samme ferd tror jeg Bmw'n er det beste valget.
Du kan ladda ner serien her:
http://www.digitaldistractions.org/torrents.php
Eller kjøpe den hos Amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0006B3UE6/qid%3D1099568628/ref%3Dpd%5Fka%5F1/202-6392508-1175015
Azzurro skrev:Har du sett serien "Long Way Round" med Ewan McGregor? I den første episoden tester de Ktm 950 og Bmw R1150 GS. De velger til slutt Bmw'n og kjører jorden rund med den. Hvis du planlegger samme ferd tror jeg Bmw'n er det beste valget.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|