Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
Ja är man så kort är det hel lugntNy i tråden o kan säkert missat en del.... Men ska ev köpa en 990SMT, vad tror ni, passar den mig som är 191cm i strumplästen?
Ja är man så kort är det hel lugntNy i tråden o kan säkert missat en del.... Men ska ev köpa en 990SMT, vad tror ni, passar den mig som är 191cm i strumplästen?
??Ja är man så kort är det hel lugnt
Jag är 196. Hade en SM i flera år. Bland det bästa du kan ha om du har långa ben. Riktigt grym motor om man modifierar den lite.??
Hur lång är du?
Hojen står ett par timmar bort från mig så vill ha lite koll innan ja åker o kollar.
Ja då så, lilla jag borde ju inte ha några problem o få plats ?Jag är 196. Hade en SM i flera år. Bland det bästa du kan ha om du har långa ben. Riktigt grym motor om man modifierar den lite.
Ny i tråden o kan säkert missat en del.... Men ska ev köpa en 990SMT, vad tror ni, passar den mig som är 191cm i strumplästen?
SM-R/T är stora hojar.
Jag som når upp till strax över 1,70 m, sitter dock inte bra på SM-T pga den bredare större tanken. Det blir för stort "man spread".
SM-R har en mindre bred tank och där sitter jag nära nog perfekt.
För en som är så lång som du är, är SM-T inget problem
Ja kanske. ?Det är en svaghet, ja, men går att ställa in rätt om ändå.
Kanske har nåt att göra med att du är större än normallånga människor?
Ska börja pilla lite framöver. ??Skit i styret. Sätt dit slipons, rottweiler filter,RC9 trattar, akramapp, och ta bort övre gasspjäll så har du ett monster sen
Wings.Ja kanske. ?
Ska börja pilla lite framöver. ??
Förslag på slipon som inte kostar skjortan?
Ja kanske. ?
Ska börja pilla lite framöver. ??
Förslag på slipon som inte kostar skjortan?
Blir till o leta- ??Leo vince. Dessutom får du ett rejälare Y rör med
Händelsevis samma moddar jag har på min. När jag köpte min var allt det där gjort, plus PAIR-grejorna avmonterade.Skit i styret. Sätt dit slipons, rottweiler filter,RC9 trattar, akramapp, och ta bort övre gasspjäll så har du ett monster sen
Jag har ett Leo SBK på.Leo vince. Dessutom får du ett rejälare Y rör med
De dämparna är bra jag har sådana.Hittat dessa ?
Auspuff LV One Evo Slip-On-Satz Edelstahl für KTM SMR 990 LC8 SM 2009-2011 | eBay
Entdecken Sie Auspuff LV One Evo Slip-On-Satz Edelstahl für KTM SMR 990 LC8 SM 2009-2011 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Jag har också Leo och de yröret är grövre de ger väl lite mer flödeJag har ett Leo SBK på.
Hur menar du rejälare? Hur ser de andra ut om Leos är rejälare?
Jag har också Leo vince med Y-röret som följer med de dämparna. De är bet grövre och snyggare böjar vs org. Jag vet inte om mina Leo SBK passar org y-rör?Jag har ett Leo SBK på.
Hur menar du rejälare? Hur ser de andra ut om Leos är rejälare?
Jag har också Leo och de yröret är grövre de ger väl lite mer flöde
Jag har också Leo vince med Y-röret som följer med de dämparna. De är bet grövre och snyggare böjar vs org. Jag vet inte om mina Leo SBK passar org y-rör?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|