Har kollat upp vilken mapp som sitter i nu!
Det är din mapp och i tuneecu står det: KM626EU1180231
Och inga insatser i dämparna för tillfället
De låter som du har fel mapp i för jag kan inte få fram KM626EU1180231 från min mapp. DEn mappen du har i nu är för org filter! Om du kör den mappen du har i nu är de inte underligt den går dåligt.
Du måste ha misslyckats sätta in min mapp. Jag dubbelkollade att jag skickat dig rätt mapp och de hade jag.
På beskrivningen av min mapp ska de stå följande Remap STD Bike Minus 2nd Flies.8.3.13 (1) Boost III mod 9 org tänd snålad motorbroms 10% 3000-4000v. 15% snålad tomg airpressure 1450-1600v
När min mapp är i tuneecu så är bara tomgångsreglering ikryssad i rutorna längst ner till vänster alla andra rutor som epc,,, 2nd flies ,,,sas mm är tomma rutor och varvtalet är satt till 9500varv.
Och klickar du på mapp info så syns min långa text längst ner på sidan. I fältet mapp info syns bara typ STD bike 2011 du måste kolla längst ner på sidan under mapp info!
Du måste klicka download mapp efter att du laddat in mappen från datorn till tunecu!
När du klickat på Download mapp kommer de upp en varningsruta mitt i Tuneecu programmet där de står typ varning vill du forsätta yes eller no. Du trycker på yes eller ok och då laddas mappen in i din hoj.