KTM Dekaler

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
yates skrev:
Jag fick mina grejer förra veckan. Tog 13 dagar efter jag satt in pengarna om jag inte minns fel.
Nu har det gått 16 dagar sedan dom sa att pengar kommit in, och ännu inget. Känns ju inte bättre när dem heller inte svarar på mail.. :(

/N

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
isse skrev:
Nu har det gått 16 dagar sedan dom sa att pengar kommit in, och ännu inget. Känns ju inte bättre när dem heller inte svarar på mail.. :(

/N

De låter ju tråkigt. Men jag e väldigt säker på att grejerna kommer. De missade o skicka en bakskärm till mig, fick dubbla sidovingar istället. Mailade dem o några dagar senare låg bakskärmen utanför för dörren. :tummenupp
Så dra iväg ett mail till Diana Kaiser på firman o säg att dina grejer inte kommit så löser det sig säkert!!!

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
yates skrev:
De låter ju tråkigt. Men jag e väldigt säker på att grejerna kommer. De missade o skicka en bakskärm till mig, fick dubbla sidovingar istället. Mailade dem o några dagar senare låg bakskärmen utanför för dörren. :tummenupp
Så dra iväg ett mail till Diana Kaiser på firman o säg att dina grejer inte kommit så löser det sig säkert!!!
Det låter bra, dem verkar ju iaf seriösa. Jag har hela tiden haft mailkontakt med den adressen som ordern kom ifrån, har hon en egen adress också eller?

/N

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
isse skrev:
Det låter ju bra, dem verkar ju iaf seriösa. Jag har hela tiden haft mailkontakt med den adressen som ordern kom ifrån, har hon en egen adress också eller?

/N

Fick oxå intrycket att de va seriösa. Vet inte om hon har egen mail, men de va hon som undertecknade mailen till mig.

OT: är det ngn som ska beställa därifrån så har jag en värdecheck som jag gärna byter mot pengar!!

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
yates skrev:
Fick oxå intrycket att de va seriösa. Vet inte om hon har egen mail, men de va hon som undertecknade mailen till mig.
Fick svar nu att dom skulle skickas idag, någon som vet hur lång tid frakten tog?

Jag ringde dem och hon frågade efter mitt namn och började jiddra med nån annan i bakrunden på tyska, sen la hon på :mad:
Kort där efter fick jag svaret i mail istället, har dem problem o snacka engelska eller?

/N

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
isse skrev:
Fick svar nu att dom skulle skickas idag, någon som vet hur lång tid frakten tog?

Jag ringde dem och hon frågade efter mitt namn och började jiddra med nån annan i bakrunden på tyska, sen la hon på :mad:
Kort där efter fick jag svaret i mail istället, har dem problem o snacka engelska eller?

/N

Tror min frakt tog 3-4 dagar!

mr_hman

Köra bil är sista utvägen!!!
Gick med
13 May 2005
Hoj
Trajja Scrambler
Jag beställde för en vecka sen,,, Har inte fått nåt än men fått svar på de mail jag skickade innan jag ´beställde,, Diana Kaizer skrev under dem mailen också... De skrev att frakten tar 10 - 15 dagar,, vad jag fattar så gör dom inte dekalerna förrän man beställt dem och därför tar det mer tid om man ska ha dekaler också.......

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Idag fick vi våra uppsättningar med posten, självklart saknades det en del för oss också, är dem fulla när dem paketerar där nere på race-style eller :va

/N

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Undrar bara: Jag har en 03:a EXC, men finns dekalerna till dessa? Om man tittar på hemsidor/Lelles så har de bara till 04 - 06, finns det att få tag på eller är det kört?

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Tänkte göra dekaler av denna bilden.

Hoppas att dom kan lösa det på Race -style.

Bifogat

• spiderman_121.jpg
    spiderman_121.jpg
    140.6 KB · Visningar: 205
Last edited:

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Spidermoto skrev:
Tänkte göra dekaler av denna bilden.

Hoppas att dom kan lösa det på Race -style.
Tuff bild, men det ser lite konstigt ut med sol bakifrån men ljus på framsidan av kroppen...

/N

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
isse skrev:
2040458 Tuff bild, men det ser lite konstigt ut med sol bakifrån men ljus på framsidan av kroppen...

/N

Jag var inte med när bilden togs men det kan hända att månen( antar att det är den som syns på natten) speglar sig i något annat. Vi får se när Spiderman 3 kommer. Bilden är från filmen. Reklam bild.

/ Daniel...

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Spidermoto skrev:
2041691 Jag var inte med när bilden togs men det kan hända att månen( antar att det är den som syns på natten) speglar sig i något annat. Vi får se när Spiderman 3 kommer. Bilden är från filmen. Reklam bild.

/ Daniel...
"Solen" ser photoshopad ut, iaf ser mina ps solar ut så.
Konstigt att man ser kontrasten mellan molnen och himlen så klart också. Skulle säga att någon tagit en spiderman-bild och gjort svartvit i photoshop, dragit ner ljusnivån och lagt till ett ljus.

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Flubber skrev:
2195113 "Solen" ser photoshopad ut, iaf ser mina ps solar ut så.
Konstigt att man ser kontrasten mellan molnen och himlen så klart också. Skulle säga att någon tagit en spiderman-bild och gjort svartvit i photoshop, dragit ner ljusnivån och lagt till ett ljus.

Hur som helst så kommer bilden pryda min hojj och flera reklam pelare fram över. Tror det är denna bilden dom använder för att promota Spiderman 3. :tummenupp

razze1

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
Fiddy 07
red bull dekaler fiddy

Tjaa:tummenupp är det någon som vet var man kan köpa red bull dekaler till fiddy?? jag letat överallt efter snygga dekaler och billiga... men hittar ingen. någon som vet var det finns en bra hemsida till detta??:va Tack på förhand:tungan

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Tjaa:tummenupp är det någon som vet var man kan köpa red bull dekaler till fiddy?? jag letat överallt efter snygga dekaler och billiga... men hittar ingen. någon som vet var det finns en bra hemsida till detta??:va Tack på förhand:tungan

Kolla på www.dekaltrim.nu
Jag vet att dom hade dekaler för minimoto sist jag kollade, men det kanske finns till fiddy med.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln