Passe
passe
Hej KTM motardister, jag undrar vad ni kör med för drevning,hur och när går den upp på bak-slangen, toppfart mm.
Tom Byron skrev:Jag har haft, 16/40 17/42 och 17/40 den gör över 180 (enl. mätaren) med alla tre
Tom Byron skrev:17/42 funkar överallt
Då kan man toura i 100 om man ........måste
Så går den på slangen på 3an på gas, fyran om man engagerar armarna å femman om man står............ jag kopplar aldrig
17/40 då lär man åka minst 90 -95 innan man slår i femman annars hoppa kedjan bungujump å vibbarna i hojen känns fel
16/40 funkar som huligandrevning men man åker på femman mest hela tiden.......över 90 är den inte så rolig.
Men det är ju vad jag tycker.......
eisbaer skrev:Vet inte vad som är orginal på min men hur fan jag än kör av/på-gas och rycker och gungar så är jag inte i närheten av att få upp den på trean... Är det bara fel på min teknik?
(Luftburken är öppnad och sxc-pipa på. Förknasarn ska ev. va ombestyckad)
Ebbe skrev:16/42 för bus o bana, toppar ca 185. 17/42 när det är stooor bana, toppar ca 195, på mätaren alltså.
öööööööööööh 5an6an är inte 525an4vxlad det var iafa den jag provaAL skrev:Kör med 14-49. Plockar upp den på femma utan koppling och på sexan med koppling. Toppar väl kanske lite över 180 km/h.
Är mkt nöjd med denna drevning.
peter the great skrev:öööööööööööh 5an6an är inte 525an4vxlad det var iafa den jag prova
jaha där ser man..så mycket visste jag trodde dom var 4å5vxladeAL skrev:öööööööööööööh.... jag vet väl hur många växlar jag har iaf
Det är skillnad på EXC och SX
peter the great skrev:jaha där ser man..så mycket visste jag trodde dom var 4å5vxlade
peter
molle skrev:fy fan vad era motarder går min 640 med effektdämpare och ombestyckad förgasare 17/42drev
toppar max 165 på mätaren
kan det vara nåt jag har glömt göra på den
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024