Som titeln lyder så behöver jag lite tips/hjälp med vad jag ska ha för munstycken och inställningar på förgasaren.
Det är en SM konverterad hoj som jag kör dagligen fram och tillbaka till plugget(inga långa sträckor) och lite lek körning såklart.
Den drar soppa som bara den och får tanka den nästan varannan dag(2% 2T Olja), det rinner/droppar olja ur ljuddämparen. Har läst igenom KTM manualen jag fick till hojen och i den rekommenderar den större munstycken än vad jag har redan i...
Det som sitter i just nu:
Main jet: 168
Pilot jet: 45
Needle: NOZE (POS 4)
Luft skruv: 1 varv ut
Drev(om det gör något): 14, 42
Det är en SM konverterad hoj som jag kör dagligen fram och tillbaka till plugget(inga långa sträckor) och lite lek körning såklart.
Den drar soppa som bara den och får tanka den nästan varannan dag(2% 2T Olja), det rinner/droppar olja ur ljuddämparen. Har läst igenom KTM manualen jag fick till hojen och i den rekommenderar den större munstycken än vad jag har redan i...
Det som sitter i just nu:
Main jet: 168
Pilot jet: 45
Needle: NOZE (POS 4)
Luft skruv: 1 varv ut
Drev(om det gör något): 14, 42
Last edited: