<Anton> skrev:2138496Hur många kw står det i papperna, detta avgör en hel del.![]()
-Rosen- skrev:2138351men det måste ju vara en svemo licensierad träning, jag hade reggat in hojen, det kostar trots allt inte så mycket
har inte fixat själv men själva registreringen är inte dyr, du måste bara ha på strypta saker när du gör det. det är det som kostar. prata med philsson han håller på att regga sin.lasse kongo skrev:2138524kostade ??
ja i stora drag, men det är inte 11kw i henne orginal eller i papperna (tror det är 4)<Anton> skrev:2138603Är det 11 kw ska du väl bara slänga på blinkers o dylikt o göra en regbesiktning.![]()
-Rosen- skrev:2138621ja i stora drag, men det är inte 11kw i henne orginal eller i papperna (tror det är 4)
som jag har hört det så måste stryp kittet vara på för att gå igenom reggninge, för i papperna så står de strypningarna listade<Anton> skrev:2138675Iofs kanske den inte klarar bullerkraven med 11...
-Rosen- skrev:2138684som jag har hört det så måste stryp kittet vara på för att gå igenom reggninge, för i papperna så står de strypningarna listade
<Anton> skrev:2138710Ja strypningarna måste ju va på vid reggningen, men den måste ju klara bullerkraven och ja undrar om den e strypt till 11kw eller om han drog till med det för att påpeka att den har lättmc strypningar... vanliga har ju som du sa 4kw i papprena för att klara bullerkraven. Har man då 11kw så borde den kanske överskrida dom gränserna och då kanske bara vara lönt o regga som enduro.
du skriver ju att den är enduro-reggadmyslex skrev:2139334Den är redan reggad, den ska bara besiktigas..
Migael skrev:2144657Jag vet egentligen inte var jag pratar om men varför i hela norrland byter du växellådsolja var 5e timma? För det är ju en EXC och inte en SX...
För exc:en är betydligt snällare än sx:en när vi snackar service så...![]()
myslex skrev:2144924Det var vad jag vart tillsagd- Vill inte att nått ska gå snätt... heh.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |