Kiel
Sporthojsnörd
jag körde oxå en xr, helt dötrist om man har kört en ktm ![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
jag som körde tråkig moppe förut så honda var rätt kul faktiskt, den jag kör gör lätt över 90, var uppe i 80 utan nåra problem... varvade inte på 5...
jag va likadan. men sen efter nåra ggr på körskolan märkte man vilken skit de va. visst 80 gör den utan problem men de sista är seeeeegt. jag fick upp hojfan i 75 i kallebäcksbacken här i gbg. och få upp hojen i 90 på bromsningen på vv kunde dom glömma. 80 MAX fick jag upp skiten i på bromsningen.
men som sagt. du kommer få orgasm 3 ggr innan du hittat dragläget på dit ktm. dom går sjukt bra. min crm går (lr gick kanske man ska säga) sjukt bra jämfört med xren. ktmen går sjukt bra jämfört med min crm.
haha de låter bra... längtar så sjukt efter kortet asså... att få köra ktmen.. drömmer om de varje natt... haha nämen jag e sjukt sugen
OT: Har du fått tid för uppkörning än![]()
nej de har jag inte... träffar inte min körskolelärare för nästa vecka och ska boka den då... kan ju inte köra upp på ktmen direkt.. aldrig kört den på gatan och edan ha den på uppkörningen funkar inte... ska ha xr:en
KTMen är helt underbar att göra uppkörning med![]()
ja e så jävla avis... fy fan va fin... asså bara undrar, hur har du fått råd med sköneheten ... önskar ja hade pengar till en så in i helvetes vackra <3
'eller så syftade han på MIN hoj efter som det är MIN tråd![]()
![]()
Har en hel del pengar på banken så det var bara att lägga ut pengar om du syftade på mig me ditt inlägg... Pengar e till för att rulla med inte att spara i högar...
Fucko!När du kollade på min ktm så var det enda du snackade om att du skulle behöva jobba i flera veckor för att ge det pris jag begärde och att du inte hade råd
![]()
Du är en fis, och ge fan i att skryt om allt! TYST!![]()
pappas jävla sätt att pruta, skyll på han, inte på mig... han som e så snål
ibland och generös ibland..
när han la ut 15 papp mer på en annan så hade han råd, precis som jag sa på msn ville jag hellre köpa din än en helt ny...
äch, ja bryr mig inte. blev såld dagen efter typ endåmen ta ditt körkort istället för att sitta här, annars e du ju dum, sommaren e ju snart slut
lycka till
min körskola som e så seg, ska boka uppkörning om läraren tillåter på onsdag...
Okaj, vart går du?
På Tommys körskola på heden, nu e uppkörning bokad iafOkaj, vart går du?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |