Yelly
Sommarluft i däcken
Tjenare! Besiktade min 625a i förrgår, utan anmärkning. På vägen dit så dog den, jag bytte till reservkranen, körde lite på startmotorn och sen startade den på första kicken. Inga problem resten av vägen och inga problem för han som testade hojen (han sa inget iaf ^^) När jag körde hem den tankade jag o satte på on-kranen o hann att komma 1km så stannade den igen. Tänkte att de måste vara skit i on-kranen men denna gång startade den inte igen, fick putta hem den o kikade på den igår. Gjorde rent lågfarten där de va lite skit, men den startade inte för det... Tog av tändstiftet o fick ingen gnista (inte konstigt att den inte starta)
Idag va de gnista på det stiftet de inte va gnista på igår, men den startade fortfarande inte. Efter att försökt få igång den i 10 minuter tog jag av stiftet igen, och nu fanns ingen gnista igen -.- Inte med nåt annat stift heller.
Hörde ett litet konstant pip ifrån cdiboxen som slutade när jag drog ur kontakten men fortsatte när jag satte tillbaka den. Kan detta ha nåt me gnistan o göra tro?
Idag va de gnista på det stiftet de inte va gnista på igår, men den startade fortfarande inte. Efter att försökt få igång den i 10 minuter tog jag av stiftet igen, och nu fanns ingen gnista igen -.- Inte med nåt annat stift heller.
Hörde ett litet konstant pip ifrån cdiboxen som slutade när jag drog ur kontakten men fortsatte när jag satte tillbaka den. Kan detta ha nåt me gnistan o göra tro?