KTM i Sommarvärme!!!

Headbitch

Husabusa
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
Husaberg Fs 650e
min gör 125km/h med 13/45:mad: :gnissla
med motardfälgar å klart:D

gjorde 110km/h om jag hade tur med endurofälgarna och 13/52 i drevning:tuttar

okej de e väl olika från hoj te hoj.. va jag vet så gör min 135-140 iaf, ska ta å mäta upp de exakt med en handgps nån dag här framöver..:tummenupp

Här har ni lite mer bilder med strypningskröken(6kw) på:pannkyss
More comments:tummenupp

Bifogat

• DSCN1123.jpg
    DSCN1123.jpg
    125 KB · Visningar: 93
  • DSCN1125.jpg
    DSCN1125.jpg
    104.2 KB · Visningar: 88
  • DSCN1127.jpg
    DSCN1127.jpg
    85.5 KB · Visningar: 88
Last edited:

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
en lätt mc på 26 Kw :tungan

Tror du att det är någon här inne som vill köra 11kw mer än du? Tror nästan alla kör "mellan" hojjar på 125cc då... Synd att alla oroar sig för toppfarten såpass när man köpt sig en motard.

Headbitch: Riktigt fin båge:tummenupp

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2914079 Tror du att det är någon här inne som vill köra 11kw mer än du? Tror nästan alla kör "mellan" hojjar på 125cc då... Synd att alla oroar sig för toppfarten såpass när man köpt sig en motard.

Skillnaden är att bli man stoppad i kontroll så åker han dit eftersom den inte är registrerad som lätt mc. :7peta

I en rutin kontroll med en ostrypt hoj som är registrerad krävs det mycket mera jobb för att bötfälla, som ett exempel.

Headbitch

Husabusa
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
Husaberg Fs 650e
Skillnaden är att bli man stoppad i kontroll så åker han dit eftersom den inte är registrerad som lätt mc. :7peta

I en rutin kontroll med en ostrypt hoj som är registrerad krävs det mycket mera jobb för att bötfälla, som ett exempel.

Jo jag vet.. men jag kan berätta en kul sak, Jag va ute å körde me farsans can-am 800 alltså en fyrhjuling så blev jag lyckligtvis stoppad av farbror blå.. Fyrhjulingen är mc -reggad men får oxå köras med b-kort.. den e registrerad på 25kw va jag vet.. :tuttar Men polisen lät mej åka efter dom hade kollat upp de me mitt körkort ändå. Antingen så har dom inte så mkt koll på de lr så kan dom ingenting om fyrhjulingar;)

Tror du att det är någon här inne som vill köra 11kw mer än du? Tror nästan alla kör "mellan" hojjar på 125cc då... Synd att alla oroar sig för toppfarten såpass när man köpt sig en motard.

Tack:tummenupp

Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800

det jag menar är ju som sagt att den är reggad på 26 kw
det är mer än vad en mellanhoj får ha (25kw och ett vikt till effektförhållande som jag tror en 125a överstiger lätt med 25 kw)

Men det är inget större problem, man kan fortfarande ha riktigt kul med den tror jag :)
om inte annat rulla iväg och skyrta över utseendet som är riktigt fint

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag funderar på att köpa en KTM 125 skulle då byta till sm. vad heter däcken och fälgarna och vilken prisklass ligger dom i?

Tack

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jo det vet jag, men just dom för fälgarna såg lite bredare ut tkr jag så de kanske e kraftigare och kostar mer elle något

det är ju lite bredare fälgar bara... Därför ser det fettare ut om det är av något speciellt märke eller nåt vet jag ej

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
det är nog en av dom snyggaste hojarna jag har sett :tummenupp

Herman_

Fullt ös, medvetslös
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Ktm 125 exc -07
Det här med drevningen.. jag kör me 14/40 eller något liknande.. kan vara 42 bak och ja har varit uppe i 144 me min.. en -07.. har säkert betydelse vilken motor det är.. men e axxet som e goast tycker ja hihi

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2945149 Det här med drevningen.. jag kör me 14/40 eller något liknande.. kan vara 42 bak och ja har varit uppe i 144 me min.. en -07.. har säkert betydelse vilken motor det är.. men e axxet som e goast tycker ja hihi
Bra, då vet vi. Var det någon mer du ville klämma fram?

Headbitch

Husabusa
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
Husaberg Fs 650e
hahah ja

fin hoj. men det är inte du som byggt den va? (hoppas du fattar vad jag menar)

Hehe jag köpte den för 22papp för 1 å halvt år sen, då va den enduroreggad.. Den va inte i toppenskick då direkt. Sen har jag jag byggt på den själv å gatreggat den..:tummenupp

Tack för alla "comments" hittils fortsätt gärna kommentera:)

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...