KTM provkörning på plogad isbana!! (För nya körningen 2012 - gå till sidan 11 direkt)

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Västervik
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Fan är o Thailand mellan 5-25 mars!!! Fast de ju inte så tråkigt heller;-)
 

PeterSchnee

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2011
Ort
Bromma
Hoj
CB1000ra
Helt klart intresserad att komma och gasa lite is:yoparty förutsatt att datum passar! Allt inom ngn timmes resa från stora staden.
 

SV Nicke

Kör fort? Nope. Bara effektivare!
Gick med
21 May 2011
Ort
Norrtälje
Hoj
2003, Suzuki SV1000S
Märkte sent in i tråden att det gällde 2011.:hihi Besvikelsen ändrades snabbt när man insåg att det är klart med samma event iår.:banana:bananaKommer gärna eftersom det är tal om Östhammarstrakten förutsatt att datumet funkar.
Tar med mig en vän och min 17-årige A1 innehavande son. Han skulle tycka det sjukt kul och få testa. Går det?:Bugar
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Hej på er,

Jag har slagit ihop de bägge trådarna om isåkning med KTM eftersom det är samma organisation och samma upplägg som ligger bakom. Lättare för alla så.
Sen är det gränsfall att tråden skall ligga "Träffar/events/samåkning" men jag låter den ligga kvar som det är nu.

Mvh Peter
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Hej på er,

Jag har slagit ihop de bägge trådarna om isåkning med KTM eftersom det är samma organisation och samma upplägg som ligger bakom. Lättare för alla så.
Sen är det gränsfall att tråden skall ligga "Träffar/events/samåkning" men jag låter den ligga kvar som det är nu.

Mvh Peter

Skulle vi inte kunna låsa den gamla å bara köra i den nya så det inte blir nå förvirringar (mer än vanligt :) )
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Blev aningen snurrigt när trådarna slogs ihop. Lås den gamla och låt den nya ligga kvar. Ingen bläddrar ju till sida 11 för att hitta datum/tid.
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Blev aningen snurrigt när trådarna slogs ihop. Lås den gamla och låt den nya ligga kvar. Ingen bläddrar ju till sida 11 för att hitta datum/tid.

Du har rätt, jag gjorde ett misstag där. Försökte göra det lättare men det blev inte bra. Har justerat överskriften för att underlätta att hitta till sidan 11 och skall kolla om jag kan bryta i sär sidorna igen.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top