ktm prylar!!!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2801613 men du iome att du e så jävla duktig då så kan ju du säga till mig hur många hästar en ktm original ligger på o sen vad den har för drevning

för att ja fick den lite innan jul o nu e den nerplockad så ja kan ej bänka den lr nåt o sen om de e så att du inte tror på att jag har nån så kan ju gjärna få se bilder på den
Jag är så jävla duktig att jag kan skriva www.google.com i addressfältet efter det kan jag skriva "ktm exc 125" i sök rutan och trycka på sök sen kan jag skrolla ner en bit och gå in på nån av dom 100 tals sidor där det står, dock är jag inte intreserad av lite siffrer på ett papper så du får göra det själv.

Sen vill jag inte va negativ men det beror på om du mennar en 98:a eller 07:a..

grattis till en schyst hoj.

Vilken drevning du ska ha beror på vad du hade tänkt göra med så hög som du kan köpa lär va lagom om du ska leka på gatan.

emilikonen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
ktm 125 sm -04
okej tack som fan alla som har gett mig lite tipps o så :) men är det nån som vet några neggativa saker med ktm:en??

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
okej tack som fan alla som har gett mig lite tipps o så :) men är det nån som vet några neggativa saker med ktm:en??

varför pratar du som du inte har någon? du borde veta de negativa sakerna när du själv äger en sådan hoj.... inte för att vara otrevlig, men om du inte har någon hoj så vinner du inte någons respekt med att låtsas..

Japp. Går bra att ligga i 90 utan för högt varv och drar man på rullen så är gasres inget problem. Buskörning är 13-50 outstanding :D

inte för mig;) min hojs botten är lite konstig, halvdåligt inställd förgasare (Går lite för fett). men de ska ja ordna, så ska ja slänga på v-force 3 reeds oxå. förl ite mer gooooooo :yoparty

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2801970 varför pratar du som du inte har någon? du borde veta de negativa sakerna när du själv äger en sådan hoj.... inte för att vara otrevlig, men om du inte har någon hoj så vinner du inte någons respekt med att låtsas..

inte för mig;) min hojs botten är lite konstig, halvdåligt inställd förgasare (Går lite för fett). men de ska ja ordna, så ska ja slänga på v-force 3 reeds oxå. förl ite mer gooooooo :yoparty
Ähh, botten är för touringfuckon. Full pung :hojraket

emilikonen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
ktm 125 sm -04
varför pratar du som du inte har någon? du borde veta de negativa sakerna när du själv äger en sådan hoj.... inte för att vara otrevlig, men om du inte har någon hoj så vinner du inte någons respekt med att låtsas..

men de är bara för att ja fick den lite innan jul o den e ner plockad så ja har ju inte hunnigt kört den något men om de e så att du inte tror mig så kan du adda min msn så kan du få se massa bilder på den

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
men de är bara för att ja fick den lite innan jul o den e ner plockad så ja har ju inte hunnigt kört den något men om de e så att du inte tror mig så kan du adda min msn så kan du få se massa bilder på den

Jag har redan kompisar. Det är lugnt:pannkyss

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
2803117 du kommer o få se den sen för när ja ahr plockat ihop den så kommer den upp på sidan väntar bara på att skruvarna ska komma från svart chromningen så kan jag börja plocka ihop den
Se nu till att den används också. En enduro är inget utstälnings objekt det är en leksak.

emilikonen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
ktm 125 sm -04
klart ja ska köra med den men de ska bli supermotard va o köppte sm kit i lördags :)

Se nu till att den används också. En enduro är inget utstälnings objekt det är en leksak.

jag kanske har en metallica biljett o sälja beror på för ja o några polare ska upp o de e en som kanske inte ska mee o vi har köppt biljetterna redan men du menar stockholms stafdion 12 juli. o de e stå platts

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
2803211 klart ja ska köra med den men de ska bli supermotard va o köppte sm kit i lördags :)

jag kanske har en metallica biljett o sälja beror på för ja o några polare ska upp o de e en som kanske inte ska mee o vi har köppt biljetterna redan men du menar stockholms stafdion 12 juli. o de e stå platts
Du skulle vara min idol isf! pm:a mig om han inte ska med :)

emilikonen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
ktm 125 sm -04
Du skulle vara min idol isf! pm:a mig om han inte ska med :)

men du adda min msn så kan ja säga till där på en gång om han inte ska mee för de e min farsa som har lagt ut stålar åt honom o då kan du köpa den isåfall för han vill veta så fort han kan om han ska mee lr inte

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
men du iome att du e så jävla duktig då så kan ju du säga till mig hur många hästar en ktm original ligger på o sen vad den har för drevning

för att ja fick den lite innan jul o nu e den nerplockad så ja kan ej bänka den lr nåt o sen om de e så att du inte tror på att jag har nån så kan ju gjärna få se bilder på den

Men det är la inte så svårt att kolla drevningen om den är ner plockad, det är bara gå ut i garaget och kolla!:huvet

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024