Ktm Rc8.. R!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Damn!

409969289_v8y7o-L.jpg

Dark_Messenger

Guest
Snygg i profil men den där hemska klumpen under är inte vacker!

MC Doktorn

Guest
Trots att jag numera är KTM buren tycker jag den ser överdesignad ut på något sätt, svårt att säga exakt vad ...

Men visst den ser grimmt racig ut

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Kolfiber KTMen som Motorrad (Eller var det Bike?) gjorde var ju ännu mera porr. :drool

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Smutt.

Ska bli intressant att se infon. Just nu ligger nya Gixxer 1000 i topp på min lista, men det är många roliga nyheter i år.

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
gillar extremt mycket att de har tänkt lite själv när de designat hojen och kommit med en del egna ideér men tyckte det inte fanns mycket att krypa ner bakom när man körde fort på den osså var jag lite ovan med twin motor när jag testade den annars var den extremt kul! testade den i somras.

Varvar inte twin lika mycket som rad 4ror? har bara testat ett fåtal hojar i min korta mc karriär... kändes som regulatorn slog i på nån av växlarna på 150 på bakhjulet men har för mig man kan växla lite senare på andra samma växel (jämförelse jag gjorde i somras) :p

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Det vita får den att se ut som en billig leksak. Synd att de tvungna att lägga till vit bland orginal färgerna för en KTM R.

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
gillar extremt mycket att de har tänkt lite själv när de designat hojen och kommit med en del egna ideér men tyckte det inte fanns mycket att krypa ner bakom när man körde fort på den osså var jag lite ovan med twin motor när jag testade den annars var den extremt kul! testade den i somras.

Varvar inte twin lika mycket som rad 4ror? har bara testat ett fåtal hojar i min korta mc karriär... kändes som regulatorn slog i på nån av växlarna på 150 på bakhjulet men har för mig man kan växla lite senare på andra samma växel (jämförelse jag gjorde i somras) :p

Inte för att jag är en tvivlare, men en 18 åring på en RC8, körandes på bakhjulet?

Vitt ÄR racing!

Inte när det blandas så fantasilöst med andra färger:D

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...