Mmm, trodde inte jag skulle tycka det, men fett snygg i vitt.
Vanliga RC8 finns inte i vitt. Däremot kommer RC8 Venom komma i vitt. Det är en kåplös variant med högre styre. Kommer i höst.
Den färgvarianten kommer inte att tillverkas, inte i första skedet iaf.
Bara lämna in hoss närmsta lackerare.
Den e hur grym som helst.
Ja eller vänta tills den börjar serieproduceras om några månader.
Leverans i mitten av säsongen på de vita då? Så den första omgången kommer alltså bara att finnas i orange? Lite trist, jag tycker faktiskt den vita var betydligt snyggare även om den i orange naturligtvis är mer KTM på något sätt.
Lite synd att den inte har orange ram, eller vit ram på den vitlackerade. Jag tycker fackverksramar är grymt snygga så jag gillar när de syns! Å andra sidan kanske den orange ramen är förbehållen R:en i linje med Supermoto och Superduke.
PS. Tack för alla bilder på den vita! Jag får skämmas lite som inte orkade leta mer men å andra sidan blev tråden betydligt fagrare med lite mer bilder!
Läste nånstans (kanske här på SH till och med?) att den i första vändan bara produceras i ett ganska litet antal, endast orange. Sen i februari skulle de tillverka 4 tusen exemplar till. Fast planerna kanske har ändrats sen dess, om det står att den redan nu säljs i vitt.
plus att det premierar de som beställt hojen tidigt.
Ska du äntligen få en KTM nu Z?
Hela traktamentet från Kina till handpenningen, eller...?
Lätt att den ska provköras om man hittar någon handlare som har en demo till våren
Ser riktigt nice ut i chassit iallfall... Ingen som vill ha en Retta 03.a hehe Jag vill ju ha en twin till våren.
///Micke
Handpenning e lagd på en vit RC8. Spontan köp under Mc mässan. Inget hjälper mot bakfyllan som att köpa hoj : )
Handpenning e lagd på en vit RC8. Spontan köp under Mc mässan. Inget hjälper mot bakfyllan som att köpa hoj : )
Ganska snygg, men inte ens i samma liga som 1098...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|