Har fått reda på att ena vipparmen (ventilen) är för stor och ska bytas ut till en mindre. KTM Österrike har vetat om detta ett tag men har ännu inte skrivit om det på sin hemsida under "Safety". Fick reda på detta i dag när man kopplade upp hojen då den är inne på service. Vissa -16 har inte detta problemet. Serviceteknikern tyckte detta var konstigt då KTM brukar skicka ut brev med sådan information till sina kunder.
Tydligen kan detta skada motorn om det inte blir åtgärdat så varför är KTM tysta om det? Jeffla stolpskott!
KTM Scandinavia vet inget om detta. Ring till Michael Johansson på KTM som "tar hand" om reklamationer. Han finns på 070-548 50 03 samt michael.johansson@ktm.com. Ring, maila och klaga för detta är fan inte acceptabelt!
Detta är min första KTM. Kommer inte bli en till kan jag ju säga. Skitkvalitet!
Tydligen kan detta skada motorn om det inte blir åtgärdat så varför är KTM tysta om det? Jeffla stolpskott!
KTM Scandinavia vet inget om detta. Ring till Michael Johansson på KTM som "tar hand" om reklamationer. Han finns på 070-548 50 03 samt michael.johansson@ktm.com. Ring, maila och klaga för detta är fan inte acceptabelt!
Detta är min första KTM. Kommer inte bli en till kan jag ju säga. Skitkvalitet!