Har du en stroke? Ang HD så har de ökat 39% sen 2020.Dej säger jag inte imot du brukar ha kött på bena. Men då är det befintligproduktion som planeras att flyttas HD är ju konkurs mässig
Har du en stroke? Ang HD så har de ökat 39% sen 2020.Dej säger jag inte imot du brukar ha kött på bena. Men då är det befintligproduktion som planeras att flyttas HD är ju konkurs mässig
Från vad?Har du en stroke? Ang HD så har de ökat 39% sen 2020.
Det får ju att Googla Harley Davidsson Indien och se vad det var dom tillverkade...
Jag har kört en Harley snöskoter (AMF) det var en mindre trevlig upplevelse...
Från vad?
Då tittade du inte på videon, han presenterar harly davidson officiella försäljningssiffror sedan 2018 och det faller brant worldwide sedan kanske något enstaka land har ökar den försäljningen. Dock har HD satsat på dyrare i dyrare hojar o då minskar kundunderlaget. Harly davidson är konkurs mässiga och kan mycket väl bli uppköpta av någon annan.Visst ja, jag glömde att googla fram en Ding Ding Ding värld länk med en dramatisk voice over som förklarar läget utan källhänvisningar och illa uppbyggda påståenden, för att backa upp MINA påståenden.
Harley-Davidson India - Wikipedia
en.wikipedia.org
Verkar vara ett ganska nytt påfund, de gamla AMF grejerna var nog US made?
Nej jag kollade inte länken måste jag erkänna, den såg bara oseriös ut, fel av mig i så fall. Jag tittade på någon Amerikansk oberoende finans rapport som verkade seriös. Men de kanske plockade russinen ur kakan för där verkade inget konkursmässigt.Då tittade du inte på videon, han presenterar harly davidson officiella försäljningssiffror sedan 2018 och det faller brant worldwide sedan kanske något enstaka land har ökar den försäljningen. Dock har HD satsat på dyrare i dyrare hojar o då minskar kundunderlaget. Harly davidson är konkurs mässiga och kan mycket väl bli uppköpta av någon annan.
Arbetsförhållandena är så usla att man nästan tycker det borde bli ett drev av det där…För att (nästan) återgå till ämnet reservdelar till Indiska fordon:
Arbetsförhållandena är så usla att man nästan tycker det borde bli ett drev av det där…
US företag registrerar fordon hos återförsäljare o då anses dom vara sålda.Nej jag kollade inte länken måste jag erkänna, den såg bara oseriös ut, fel av mig i så fall. Jag tittade på någon Amerikansk oberoende finans rapport som verkade seriös. Men de kanske plockade russinen ur kakan för där verkade inget konkursmässigt.
En liten rysk variant från Kolahalvön .....För att (nästan) återgå till ämnet reservdelar till Indiska fordon:
Kan det bero på att det är likadana motorer i husqwarna o ktm, ktm lixom äger husqwarna om du nu missat dettaFinns ju dom som gillar svarta å vita pilen å dom som inte gör de... Lik förbaskat är den lilla motorn stort sätt likadan me ktms..
Näe de har jag inte missat.. Ktm äger även gasgas, har ägt å lagt ner Husaberg.. Även Beta för typ mer än 10 år hade ktm motorer i sina hojar..Kan det bero på att det är likadana motorer i husqwarna o ktm, ktm lixom äger husqwarna om du nu missat detta
Det är väldigt billigt dom brukar kosta 20-30k hade det varit närmare hade jag köpt den direkt.Här är en perfekt motor, bilprovningen lär knappast märka att man bytt motor.
45 hk istället för 40 hk och vill man trimma finns det nog mycket roligt liggande på hyllorna hos gamla crossförare. Särskilt om man börjar med att renovera den, ny kolv, kamkedja, vevstake och lager. troligen betydligt pålitligare motor dessutom.
Det är väldigt billigt dom brukar kosta 20-30k hade det varit närmare hade jag köpt den direkt.
Det vete fasen, men dom är lätta och roliga, o lite sköra om man tar ut max ur dom. Men att 525-530 säljs fort om det är ktm o inte bmwJa och dom är väldigt eftertraktade hos samlare, dom säljs direkt
Det är väldigt billigt dom brukar kosta 20-30k hade det varit närmare hade jag köpt den direkt.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari