hej! går det att göra en sx 85 cross till en lätt mc? dvs: sätta på blinkers, lyse fram och bak och regga den som mc under 11kw
och slicks däck
kan ju inte vara omöjligt. problemet är väll att få ner effekten så den är laglig? någon som provat?
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
okej. det var nog en ganska dum idé men jag e ganska kortväxt så det skulle ju vara perfekt om man fick en sådan laglig. då lämnar vi den diskussionen. Någon som kan tipsa om hojjar med låg sadelhöjd?
japp, en offroad
inte högre än 845mm
jag förstår vad du menar![]()
till fotpinnarna når man ju med böjda ben, men med raka ben vill man ju helst nå marken med tårna på båda sidorjag funderar även på en dt 125 pga den mjuka dämparn
![]()
exc 125 har 985mm. e din lika behöver du inte mäta![]()
jag vet inte riktigt vad som passar mig heller. hur lång e du och hur hög är din ktm 125 och hur bra sitter du?
själv är jag 160.
Jag mätte sadelhöjden på min Dt nyss och den var ca 920mm på lägsta stället på sitsen men då är den ju höjd + att den sjunker ju en bit när man sätter sig på den![]()
tack !vet du om yamaha yz 125 plast kåpor passar på DT:n ? för man brukar väll byta framskärm på dem? passar hela kittet?
![]()
tack !vet du om yamaha yz 125 plast kåpor passar på DT:n ? för man brukar väll byta framskärm på dem? passar hela kittet?
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |