kanske inte behöver vara så jätte noga där. Pensel räcker kanske
vet inte om jag klarar av en sådan låg prestationsnivå.. men kag kan alltid maska upp och ladda airbrushen med washprimer och sedan orange färg..
jaja. under dagen har iallfall lite mera hänt..
Konstaterade att alla 625 och 660 efter 05 är touringhojar. (varför skulle man annars ha en sånn där vajerlåsning att låsa fas sadeln med) så detta fick åtgärdas. plocka av skinnet på oanvända sadeln och borra u fästet. sen ersatte jag det helt sonika med ett fäste för dzuz. och gjorde en stabil sak i bakramen som fäste. får se stabiliteten på det ,. kanske får lägga till någe alubit.
har även monterat ihop dämparen idag , samt lackade bakramen det sista jag gjorde innan jag åkte från verkstan , har även börjat klurar på färg och så vidare.. vitt är snyggt men orkar inte. eftersom den enda ideén med vitt som jag tycker är värd att fullfölja skulle göra att jag gråter satan omjag krashar.. så spåret är lättare omlagt , dock inte till det sämre =)
har även meckat dit luftfilter ,
och för någon vecka sedan så kom min efterlängtade 640R munkis =).. nej den skall inte vara utanpå stället... den har jag som fintröja =). finns att beställa på
mbnet.trycktorget.se =)