Kuba eller Västindien i allmänhet?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena,

Sjuk hemma och klurar på resmål längre fram, kanske efter årsskiftet. Nån som har bra tips i de krokarna. Obs! Jag kommer att resa som unkis så romantiska resorts är inte vad jag är ute efter.

Jag kanske kan tänka mig att ta dykcert alt. vara på nåt bra ställe för vindsurfing + vill hinna med lite sightseeing (nån cool grotta eller bergstopp eller sånt, inte kyrkor och sånt tjafs).

Nån som varit i de krokarna och har tips? Fick förresten tips om Argentina också. Kan de va nåt?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Har varit runt lite sporadiskt på öarna i karibien och jag är väl inte så imponerad. Dyrt, jobbigt mycket folk, bara turism överallt. Jag skulle aldrig betala för att åka dit faktiskt.

Isla Margarita som ligger utanför Venezuela ska visst vara riktigt bra vindsurfing, det går att ta dykcert där också. Jag har aldrig varit där själv men har flera kompisar som är helt lyriska över stället. En av dem trillade dit på en venezulenska och är numera lyckligt gift och emigrerad :D

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hmmm... jag vet hur det känns att vandra runt som nåt folk bara vill lugga på så mycket pengar de kan efter att ha varit i Kina så det går bort.

Kanske man lägger ner Kuba då. Skulle vilja testa nåt annorlunda. Ska undersöka Argentina. Nån annan som har idéer?

Har varit runt lite sporadiskt på öarna i karibien och jag är väl inte så imponerad. Dyrt, jobbigt mycket folk, bara turism överallt. Jag skulle aldrig betala för att åka dit faktiskt.

Isla Margarita som ligger utanför Venezuela ska visst vara riktigt bra vindsurfing, det går att ta dykcert där också. Jag har aldrig varit där själv men har flera kompisar som är helt lyriska över stället. En av dem trillade dit på en venezulenska och är numera lyckligt gift och emigrerad :D

Pär_D

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2005
Hoj
CBR 600F
Om du skall till karibien så håll dig borta från den västra delen som är helt överexploaterad.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln