eccentric skrev:
Man får inte sitta på hojen då det i så fall blir födel för de som är långa. En kort person kan inte sitta och flytta den. Därför har dom väl bestämt att alla ska stå bredvid hojen. Många moment är ju lite lustiga med uppkörningen. Krypbanorna nu är ju i alla fall ett bevis på att dom är på väg i rätt riktning kontra garragesvängen..
själv kör jag upp på onsdag och tog just min sista lektion. börjar bli jävligt nervöst....
Resonerar dom alltså på det sättet ?
Verkar inte vara helt genomtänkt, om det är så att man är 195 så är det inte något man har bestämt själv. Den långa personen kommer troligen inte vakna upp en morgon och bara vara 155cm utan att vara lång för större delen av sitt sitt liv och får alltså inte utnyttja det ?.
Hur gör dom om det kommer en Bodybuilder på 130kg muskler, då blir det för lätt för honom, ska ha få leda 2 st Guldvingar i så fall ?, en i varje hand ?
Det vore även som att införa en regel för alla basketspelare, alla spelare som är över 200cm MÅSTE springa på sina knän för att det inte ska vara orättvisst.
Hehehe, det måste vara det konstigaste jag har läst på hela dagen.