Kul att vara här!

Fana

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Letar
Hej alla fantaster :hej

Har varit registrerad några veckor nu men har inte kommit mig för att presentera mig tidigare. Är en kille som under sommaren fått upp ögonen för sporthojar efter att det bara surrat lite i bakhuvudet under flera år, nu upptar det dock en stor del av tankeverksamheten. Längtar nu väldigt till våren 2010 då jag planerar ta kortet, och att få köra nästa säsong.
Tänkte hålla utkik efter en hoj nu under vintern, kanske något som det inte är en katastrof om jag lägger etc då det nog får bli övningskörning på den också.

SH verkar vara en riktig toppensite med mycket trevligt folk, hoppas jag kan ta mig igenom den kommande vintern med er hjälp :)

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
välkommen in i galenskapens värld:) tog själv hojkortet i juli i år så jag vet hur det surrar i huvudet när man väl bestämt sig att ta det:)

Hoppas du hittar en hoj som passar dig.

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Hej och välkommen till en toppensajt (läs dårhuset)! hehe :D

Vad är det för typ av hoj du funderar på? Frågar eftersom en kompis till mig ska sälja sin mc.

Mvh: Kriss

Fana

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Letar
Hej och välkommen till en toppensajt (läs dårhuset)! hehe :D

Vad är det för typ av hoj du funderar på? Frågar eftersom en kompis till mig ska sälja sin mc.

Mvh: Kriss

Ja du, har funderat en del på det och det kommer nog att bero mycket på vad som finns tillgängligt efter nyår typ. Kommer nog inte att bli något köp innan dess om det inte dyker upp något som är för fördelaktigt för att passas på. Men vill nog gärna ha en hoj jag kan växa i ett par-tre säsonger eller så, men som samtidigt är lite förlåtande mot en novis (framförallt eftersom jag nog vill öva på den också).
Tänker väl kanske någon sport runt 600cc från sent 90 tal eller så, men har läst mycket olika tankar om hur (lite) en sporthoj lämpar sig för övningskörning, så är lite kluven.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln