Kul kille på blocket =0}

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Säng bortskänkes 200X160cm
Insänd av Mikael Widstrand 19 jan, 18:32. Ta bort/Ändra annons

Den är ren, hel och luktar inte ett dugg, men har lixom fläckar och den vita färgen har blivit till gråaktig. Det är en IKEA-resårsäng. Medium. Sätter du ett annat tyg på den så är den kanske ok såvida du inte är punkare eller så. Den är lixom inte ful ifall du har den flummigare stilen och den är totalt hel och perfekt ifall ni är två som bor ihop och den är ju billig lixom. Madrass, sängkläder och fötter har jag inte. Fötter kostar 100 spänn på IKEA men dom är inte nödvändiga. Madrass kan man bygga själv ifall man är lite tokig. Ifall du bor i Enköping så kan man rulla den hem till dig på min skateboard!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
........rulla den hem på min skatebord *asg* saknar ord :rofl
å, " såvida du inte är punkare eller så" ......hahah

Last edited:

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Ring och säg att Stockholm ligger ju väldigt nära och fråga om han inte kan rulla den hit...eller så kan jag skicka min självgående gräsklippare att hämta den.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
"men har lixom fläckar och den vita färgen har blivit till gråaktig."

hmm... vill man ha den sängen? :tuttar :slicka ...även fast den är gratis...... :va

/z

Oldman

Guest
Ullis skrev:
Säng bortskänkes 200X160cm
Insänd av Mikael Widstrand 19 jan, 18:32. Ta bort/Ändra annons

Den är ren, hel och luktar inte ett dugg, men har lixom fläckar och den vita färgen har blivit till gråaktig. Det är en IKEA-resårsäng. Medium. Sätter du ett annat tyg på den så är den kanske ok såvida du inte är punkare eller så. Den är lixom inte ful ifall du har den flummigare stilen och den är totalt hel och perfekt ifall ni är två som bor ihop och den är ju billig lixom. Madrass, sängkläder och fötter har jag inte. Fötter kostar 100 spänn på IKEA men dom är inte nödvändiga. Madrass kan man bygga själv ifall man är lite tokig. Ifall du bor i Enköping så kan man rulla den hem till dig på min skateboard!

Den var kanon Ullis. Vart finner du allt!! Det ska va nånn från Ådalen som hittar en sådan säng som är inkörd och klar.

Ska du ha hjälp att få hem den?? eller.

Vi saknar dig här i Mellan-norrland.

MVH Oldman med fam. :tomten

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Oldman skrev:
Den var kanon Ullis. Vart finner du allt!! Det ska va nånn från Ådalen som hittar en sådan säng som är inkörd och klar.

Ska du ha hjälp att få hem den?? eller.

Vi saknar dig här i Mellannorland.

MVH Oldman med fam. :tomten

*S* tack Oldis.

Ja, man kanske skulle ta & ställa den i förrådet....om man skulle få nåt lite kinky ryck. Har du nå tips på bra kedjer, gärna de som håller för lite & som e grova nog att passa en rattmuff?
Man vill ju ha lite stil på prylarna, lite mysigt & fluffigt....så de inte skaver vet du. :lol

P.S hälsa la´familia med stora kramar från mej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...