Kul med gitarr och internet.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Vi är ett gäng som hänger på GMF Planket (gitarrforum) som har hittat på en rätt kul pryl i cyberspace. Kan vara kul för musikintresserade att kolla in men den som inte har ett stort intresse bör nog hålla öronen borta från länken.

*varning för Klubben för inbördes beundran*

Vi har tagit ett grundkomp och så har alla spelat var sin grej över detta. Mer info finnes under "cyberjam1"

>Ta på lite snygga kläder, glid in på cyberjamklubben, häng lite i baren, ta en bira och lyssna på massor med sköna jam<

http://www.swedenblue.com/cyberjam.html

Och, ähum. Jag är trickgitarristen som heter Tingeling.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Finnen skrev:
Finns inge liknande för hårdrock??
Annars va de e rätt så rolig sida.. :tummenupp

Vi gör en ny i veckan och håller på att hoppa mellan stilarna. Att det har varity två blues i rad har nog mest varit en slump. Det är alla möjliga människor som hänger dår, allt ifrån rockabilly gitarrister till värsta Yngwie kopiorna så vi kommer nog allt till metal också.
En kille håller på med en riktig YJM-bakgrund så det blir kanske nästa projekt, kolla in på planket och häng med vet jag! :)

www.gmf.se

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
DumDum skrev:
Vi gör en ny i veckan och håller på att hoppa mellan stilarna. Att det har varity två blues i rad har nog mest varit en slump. Det är alla möjliga människor som hänger dår, allt ifrån rockabilly gitarrister till värsta Yngwie kopiorna så vi kommer nog allt till metal också.
En kille håller på med en riktig YJM-bakgrund så det blir kanske nästa projekt, kolla in på planket och häng med vet jag! :)

www.gmf.se

Kommer det nånting rockigare så ska jag nog försöka o komma med ett schysst bidrag.. Men jag är mer av en låtskrivare än renodlad solo gitarrist. Man kan väll dock några licks o tricks ändå.. :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln