MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
http://www.kkuriren.se/kkuriren/ind...&val3=0&artikel=246190&url=artikelmallstd.inc
Katrineholmsförare som råkat illa ut...
Katrineholmsförare som råkat illa ut...
valmers skrev:"På just det här stället på banan hade det aldrig tidigare hänt någon olycka och därav saknades luftkuddar, säger han (Magnus Öhrström)".
Lysande resonemang. Förbättra säkerheten allt eftersom folk slår halvt alternativt helt ihjäl sig.
KJS skrev:...
Säkerheten suger på samtliga banor i sverige!!
Chrille skrev:Nja. Tycker du det??
Jag tycker nog att det bara är K-torp och Falken som känns RIKTIGT farliga.
Dock finns det mycekt att göra på banorna och det kan alltid göras bättre. Man ska ju aldrig sluta jobba för ökad säkerhet...
Snabbe_jag skrev:Gälleråsen är inte så bra ut på rakan för depåpersonalen.
Chrille skrev:...Hörde även att Henric himself skulle gästa de RIKTIGA depåerna till helgen. Det ser vi fram emot
Teddy skrev:Säsongens första då? Kul att Mista'-Highsida'-jag-totalskrotade-min-stackars-r6'a-på-Mittsverigebanan-och-benet svällde-upp-så-att-jag-fick-åka-hem äntligen trycker in sin lekamen i skinnstället. Go, Henric go!
Chrille skrev:Att ingen skulle ha dundrat i där förut låter också tveksamt. Det är ju inte ovanligt att man går två på bredd ur hårnålen och då finns risken för ihopkrokningar där.
Hoppas verkligen att ribban hös och att Ktorp återigen bygger om till det bättre inför nästa säsong. Bara en ordentlig investering i softfence hade räckt långt. Eller varför inte bara som på Atorp med isoleringsbalar hela vägen utvändigt i Karusellen. Kändes faktiskt jäkligt bra att vara där och klämma på dem dagen innan kval...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |