team toker
Gudomlig sporthojare
va fan är yt-dlp
Nåt för att kunna ladda ner youtube-filmer-klipp på din dator tror jagva fan är yt-dlp
690/701 ?kan ni hjälpa mej, vilken motorcykel ska jag köpa?
är det viktigt att det sitter race däck på, kommer mest fisköra till mc Donald o impa på bruderna
ja det är skitvikitgt.... som någon här på sporthoj skrev för några år sedan... är man inte snabbast på banan måste man vara ballast i depån... eller i ditt fall... vid kiosken...kan ni hjälpa mej, vilken motorcykel ska jag köpa?
är det viktigt att det sitter race däck på, kommer mest fisköra till mc Donald o impa på bruderna
Du har en poäng någonstans där, men det kan ju ändå vara intressant att ta reda på andras upplevelser och åsikter, så man har ett litet större hum om vad det är för slags hoj. Att provköra precis allt och skapa sig en egen uppfattning är ju en jättebra idé, men inte alltid riktigt praktiskt görbart.ja jag förstår ej varför folk fått för sig att dom måste köpa en motorcykel som alla andra tycker om och inte den dom själva tycker om..
provkörning är ju subjektivt... det vill säga det som en person tycker är bra kanske inte en annan person tycker är bra. men ja, andras upplevelser kan vara kul att höra. men då kanske man inte ska fråga rätt ut om man ska köpa motorcykel x eller y... utan fråga vad folk tycker om dessa.Du har en poäng någonstans där, men det kan ju ändå vara intressant att ta reda på andras upplevelser och åsikter, så man har ett litet större hum om vad det är för slags hoj. Att provköra precis allt och skapa sig en egen uppfattning är ju en jättebra idé, men inte alltid riktigt praktiskt görbart.
nope. kör man kawa i regn är det badbrallor som gällerÄr det coolt att köra en Kawasaki Z800, med fula "gore-tex" byxor när det regnar och är kallt ute ? ??
String-Emil? Blir fan glad av den här bilden! Förr i tiden när Ferrari var ballt och man krökade med polarna i garaget och någon fick för sig att dra på sig en baddräkt och torrgasa motorcykeln! Kudos!Nä, baddräkt…
String-Emil? Blir fan glad av den här bilden! Förr i tiden när Ferrari var ballt och man krökade med polarna i garaget och någon fick för sig att dra på sig en baddräkt och torrgasa motorcykeln! Kudos!
Ja manligheten kom fram då för hojen skulle ju bort bums@gundj
Dock är det fan manligt att köra utan en fjollig jävla swingaxel! Det får jag fan ge mig cred för! Hehe
Förvisso sant. Men samtidigt så är det ju så att alla hojar är någon form av kompromiss. En R1 är bra att köra bana men kanske inte den bästa på att köra touring. En BMW GS med alla väskor som går att få är fenomenal på touring men kanske inte den bästa om man vill köra bana. Så det kan faktiskt vara av värde att få input från andra vad man anser att hojar har för fördelar och nackdelar och sedan själv försöka välja ut dom alternativ som är vettiga för en själv utifrån hur man själv värderar olika egenskaper.provkörning är ju subjektivt... det vill säga det som en person tycker är bra kanske inte en annan person tycker är bra. men ja, andras upplevelser kan vara kul att höra. men då kanske man inte ska fråga rätt ut om man ska köpa motorcykel x eller y... utan fråga vad folk tycker om dessa.
men det absolut bästa vore att fråga om folk vet om några typfel eller problem med specifik motorcykel.
Just det där är ju ett egendomligt fenomen både i mc- och snöskotervärlden..."Den stora massan" måste ju veta mycket bättre än instruktionsboken eller verkstadsmanualen...
Finns den som youtube-video, förresten...?
Det var lättare förr när det fanns 2t färdigblandad bensin på macken. Fanns kvar i mitten på 90-talet på Statoilmacken som jag jobbade på, undra vad som hände med den lilla pumpen på hjul?Den ständiga frågan bland gubbarna i moppegrupperna på facebook, "vilken 2t olja ska jag ha".
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|