Kunde inte låta bli...

Gregorian

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Västervik
Hoj
ZX9R
Hade plocket ner cykeln för att se över alla delar i vinter. Men förra veckan blev jag riktigt sugen på att köra, tyckte dock att det var onödigt att plocka ihop den bara för att åka nån vecka. I helgen kunde jag dock inte låta bli, började skruva ihop den, cyklade hem fort som fan från jobbet idag för att kunna fixa det sista, efter ca en timmes skruvande var den klar för att startas. Helt underbart att få sätta sig på och rulla iväg, trots att det bara var knappt fyra veckor sen jag körde sist. Hur klarar man en hel vinter?

Dock så funderar jag starkt på att sälja den, känner att jag vill ha nåt med lite mindre effekt, men vi får se hur det blir, den ligger iaf ute på annons om nån är sugen.

/Mvh Tobbe
 

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Hufvudstaden | F18
Hoj
Kawa ZX7R Ninja *såld* | R6an *såld* | Kawasaki KX250 Lapissa
Gregorian skrev:
2508791 Hur klarar man en hel vinter?
plockar isär den och bygger ihop den igen.. bara för att vara säker på att alla skruvar sitter lagom hårt..
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Gregorian skrev:
2508791 Hade plocket ner cykeln för att se över alla delar i vinter. Men förra veckan blev jag riktigt sugen på att köra, tyckte dock att det var onödigt att plocka ihop den bara för att åka nån vecka. I helgen kunde jag dock inte låta bli, började skruva ihop den, cyklade hem fort som fan från jobbet idag för att kunna fixa det sista, efter ca en timmes skruvande var den klar för att startas. Helt underbart att få sätta sig på och rulla iväg, trots att det bara var knappt fyra veckor sen jag körde sist. Hur klarar man en hel vinter?

Dock så funderar jag starkt på att sälja den, känner att jag vill ha nåt med lite mindre effekt, men vi får se hur det blir, den ligger iaf ute på annons om nån är sugen.

/Mvh Tobbe
hur kan du lägga av redan nu vintern e ju inte här än :va
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top