Jag vet inte hur man gör för att se ROSSI!Abloy skrev:
ICEbreaker skrev:jag har rökt camel nåra gånger, närmare än så kommer man väl inte....
Min gamla kvinna och jag hade tydligen inte samma mål nämligen att köra under minuten på Midlanda. Du vet ju hur kvinnor blir när de skall sätta sig tvärsemot... Det var bara att parkera trots att vi gick i terapi minst 2 gånger förutom mina egna tappra försök. Sedan kom jag och tänkta på dig Ove, du har ju också haft en sådan där fullblodskvinna och sedan sadlat om till en mindre slankare variant. Sedan sägs det ju att ju mindre att åka med desto större kalsonger måste man köpa... Fan ett sådant rykte vill ju jag också ha så det var bara att titta i kontaktannonserna och se vem som gillar snabba varv på Midlanda och trevliga kvällar i garaget. Så nu sitter jag här med välstädat garage och bara väntar. Ny klänning är också beställd men ingenting har hittat hit än så länge. Men som de säger, den som väntar på något gott blir aldrig fet!Ove.F skrev:Men va fan RJ ! Jag trodde att du redan var gift Skämt åsido, har du fått hem din nya älskarinna ännu ? Kul om även du åker 600:a till sommaren då rejsar vi ju på samma vilkor nästan
Abloy skrev:Rossi på sin nya kamel
988R skrev:Kan klart rekomendera kamel Rossi kommer att spöa skiten ur dom andra
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|