Kungen var bög

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Om det ens fanns en gnutta sanning i det hela som kunde styrkas så borde vi alla ha varit väl införstådda med denna "skandal" tidigare. Som offentlig person får man räkna med smutskastning och smeknamn. Humbug och åter humbug, ägna dig åt dina militära teorier istället, de kan man åtminstone ha lite skoj åt.
Titta i Nationalencyklopedin.

Jodå, men läs vad jag skrev; Borde VI ALLA har varit VÄL INFÖRSTÅDDA.... Är du med :confused: Alltså, folk vet knappt ett skit om detta var det jag ville få fram. Hade det varit någon sanning i det hela så hade en så stor skandal varot MYCKET känd.
Men återigen, VEM FAN BRYR SIG!?
Du skriver som någon som är påtänd.

:3freak

Hur många tror du känner samhörighet med ditt "VI ALLA"? :dummer
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Titta i Nationalencyklopedin.

Du skriver som någon som är påtänd.

:3freak

Hur många tror du känner samhörighet med ditt "VI ALLA"? :dummer

Bara för att du och nån mer råkar vara insatt i det hela så betyder det ju inte att ni är majoritet. Du fattar uppenbarligen inte att jag menar de flesta här inne som är normala människor och inte några bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor
Och vad menar du med påtänd? Du skriver som en uppblåst tönt som tror sig veta alldeles för mycket. Eller rättelse, du vet säkert alldeles för mycket men antagligen som i Chris Ash fall så är det bara dynga du uttalar dig om.
Återigen, vem fan bryr sig om såna här tråkiga grejjer? Ok att ni två (kanske någon mer) bryr sig men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!
Helt seriös så tycker jag synd om er, ni måste ha något bättre för er på era bönemöten än detta?

Nu kan ovanstående tolkas som påhopp men jag finner det inte speciellt givande att hoppa på personer med så menlös hobby, jag sparar mina påhopp åt de som inte är lika sofistikerade.
 

Paradoxy

Guest
Bara för att du och nån mer råkar vara insatt i det hela så betyder det ju inte att ni är majoritet. Du fattar uppenbarligen inte att jag menar de flesta här inne som är normala människor och inte några bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor
Och vad menar du med påtänd? Du skriver som en uppblåst tönt som tror sig veta alldeles för mycket. Eller rättelse, du vet säkert alldeles för mycket men antagligen som i Chris Ash fall så är det bara dynga du uttalar dig om.
Återigen, vem fan bryr sig om såna här tråkiga grejjer? Ok att ni två (kanske någon mer) bryr sig men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!
Helt seriös så tycker jag synd om er, ni måste ha något bättre för er på era bönemöten än detta?

Nu kan ovanstående tolkas som påhopp men jag finner det inte speciellt givande att hoppa på personer med så menlös hobby, jag sparar mina påhopp åt de som inte är lika sofistikerade.

whineometeriw5.gif
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Bara för att du och nån mer råkar vara insatt i det hela så betyder det ju inte att ni är majoritet. Du fattar uppenbarligen inte att jag menar de flesta här inne som är normala människor och inte några bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor

Haijbyaffären är allmänbildning, sluta whina för fan.
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Haijbyaffären är allmänbildning, sluta whina för fan.

Och även om det inte skulle vara det vad är det för mening med att blanda sig en tråd som avhandlar ett ämne som man inte är intresserad av, såvida man inte vill beskrida något som man uppfattar som ett sakfel?

För mig får folk gärna diskutera både frimärken, merklintåg och olika former av anala penetreringar av små lurviga djur, jag är inte intresserad av dom trådarna och skriver inte i dom och jag skriver definitivt inte inlägg som klankar ner på dom som uppskattar ämnet.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Bara för att du och nån mer råkar vara insatt i det hela så betyder det ju inte att ni är majoritet. Du fattar uppenbarligen inte att jag menar de flesta här inne som är normala människor och inte några bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor
Och vad menar du med påtänd? Du skriver som en uppblåst tönt som tror sig veta alldeles för mycket. Eller rättelse, du vet säkert alldeles för mycket men antagligen som i Chris Ash fall så är det bara dynga du uttalar dig om.
Återigen, vem fan bryr sig om såna här tråkiga grejjer? Ok att ni två (kanske någon mer) bryr sig men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!
Helt seriös så tycker jag synd om er, ni måste ha något bättre för er på era bönemöten än detta?

Nu kan ovanstående tolkas som påhopp men jag finner det inte speciellt givande att hoppa på personer med så menlös hobby, jag sparar mina påhopp åt de som inte är lika sofistikerade.
Jag förstår faktiskt inte vad jag har skrivit som är så stötande.

:confused:

Det du kallar för "dynga" är sådant det skrivs böcker om. Jag blir nyfiken på vad du läser för böcker. Vad handlar de om? Är det text i dem?
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2910125 Bara för att du och nån mer råkar vara insatt i det hela så betyder det ju inte att ni är majoritet. Du fattar uppenbarligen inte att jag menar de flesta här inne som är normala människor och inte några bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor
Och vad menar du med påtänd? Du skriver som en uppblåst tönt som tror sig veta alldeles för mycket. Eller rättelse, du vet säkert alldeles för mycket men antagligen som i Chris Ash fall så är det bara dynga du uttalar dig om.
Återigen, vem fan bryr sig om såna här tråkiga grejjer? Ok att ni två (kanske någon mer) bryr sig men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!
Helt seriös så tycker jag synd om er, ni måste ha något bättre för er på era bönemöten än detta?

Nu kan ovanstående tolkas som påhopp men jag finner det inte speciellt givande att hoppa på personer med så menlös hobby, jag sparar mina påhopp åt de som inte är lika sofistikerade.
Måste vara normen för allt som är rätt, bra och normalt.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
...vem fan bryr sig om såna här tråkiga grejjer? Ok att ni två (kanske någon mer) bryr sig men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!
Helt seriös så tycker jag synd om er, ni måste ha något bättre för er på era bönemöten än detta?
Jag förstår dig.
 

Bifogat

  • briljant.jpg
    briljant.jpg
    71.8 KB · Visningar: 138

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Så j-vla rätt! Ge fan i att outa kungen! :fakta

:rofl

...bokmalar vars favoritplagg är bruna manchesterbyxor...

:rofl

...men det är för att ni är så fruktansvärt tråkiga!

:rofl

...jag sparar mina påhopp åt de som inte är lika sofistikerade.

:rofl

Jag blir nyfiken på vad du läser för böcker. Vad handlar de om? Är det text i dem?

:rofl
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag hänger inte riktig med längre, men det är ju antagligen för att jag inte är lika smart som ni välutbildade :rolleyes:
Jag ska genast sluta "whina" som eurodisco-nörden kallade det och jag ska inte diskutera mer seriösa saker med såna som tar sig själva på för stort allvar.
Men att ni orkar är ju en heder bara det, sådana som ni behövs det betydligt fler av :gnissla

Och vad mina inlägg har att göra med din förståelse fattar jag inte, men huvudsaken är ju att du förstår.

Lycka till nu och jag hoppas ni har kul på ert nästa möte :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top