Gruztager
snabbare än min egen skugga
nu ska det köras på lockarp på lördag.. och jag har inte en aning om va det innebär och hittar nog knappt dit men är det flera som ska deltaga som man kan haka på dit så... tell me
Jag ska oxå dit, så är det ngn som vill köra ihop dit ner så blir jag jätteglad då jag knappt hittar ner dit?
vilken väg tar du? vi kan skriva ut nåt eniro och sen ha följe.. en kille till som ska med..
vem är det som anordnar ?
vem är det som anordnar ?
Ja du, E22an ner till Malmö är väl enklast el vad tror du? Jag vet ju inte riktigt var Blentarp ligger?
jag såg att du kör från blekinge så ja e22 är nog bäst.. blentarp vet väl alla var det ligger ? antingen om du möter här eller så går ju e22 förbi lund - gårdstånga.. jag lovar att det blir en omväg hit och det är ju ganska tidigt man ska stå där i givakt..
SMC Blekinge om man ska va petig.Det är SMC Skåne som anordnar
Ja du, E22an ner till Malmö är väl enklast el vad tror du? Jag vet ju inte riktigt var Blentarp ligger?
jag såg att du kör från blekinge så ja e22 är nog bäst.. blentarp vet väl alla var det ligger ? antingen om du möter här eller så går ju e22 förbi lund - gårdstånga.. jag lovar att det blir en omväg hit och det är ju ganska tidigt man ska stå där i givakt..
Ja, Gårdstånga el Lund hade varit nice
ja ok.. jag kan möta dig vid lund om du tar tredje avfarten så ligger statoil där - ett drygt vägarbete att passera först bara.. så möter vi nästa i malmö.. jag kan PMa mobilnr så hörs vi innan?
Det låter perfekt
Körde där i våras. Ni kommer få svänga tills ni blir blå
Var som en BKK (fast långsammare) vilket gjorde att kurvtagningen verkligen kom i fokus. Klar rekommendation!
Körde där i våras. Ni kommer få svänga tills ni blir blå
Var som en BKK (fast långsammare) vilket gjorde att kurvtagningen verkligen kom i fokus. Klar rekommendation!
Jag ska oxå dit, så är det ngn som vill köra ihop dit ner så blir jag jätteglad då jag knappt hittar ner dit?
Ser att det är en del som ska till lockarp.
har inte kört bana tidigare har ni nått vettigt tips vad som är bra att ha med sig?
Har ni något tips på vettig utrustning om det skulle bli regn i morgon, blir det ens nån körning om det regnar??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|