Hej Nu är anmälningssidan ute på SMC Skånes startsida!
Så det är att bli snabb på tangenterna kan jag förmedla då vi har flera stycken alleredan anmälda.
Samma pris o duktiga instruktörer kan jag förmedla!
Nu e jag anmäld
//Sandra
Hej Nu är anmälningssidan ute på SMC Skånes startsida!
Så det är att bli snabb på tangenterna kan jag förmedla då vi har flera stycken alleredan anmälda.
Samma pris o duktiga instruktörer kan jag förmedla!
Nu e jag anmäld
//Sandra
jag var snabbare än dig jag kommer få nummer 4 typ och ska upp ett steg i klass den här ggn. gästar du mig sista juli då? tjohoo
@Zugglupapp
På SMC:s forum frågades om inloggning till anmälan för denna kurs men den har ju just varit.
Enligt Tengaipetrus (http://forum.svmc.se/showthread.php?p=45503#post45503) körs förmodligen en ny i augusti som du kan anmäla dig till inom kort (inte just nu alltså).
PS. Någon som fick några sköna bilder på när det gnistrar kring mitt pinnskrap när jag och tjejen drog runt i kurvorna DS.
inga bilder förutom dem i huvet som jag sparat sen när jag låg bakom er precis innan jag slungade mig runt på målrakan
Har någon redan fått sitt mail med ID nummer som man ska skicka in tillsammans med pengarna?
Ja det är det så du kommer väl då med att få det strax då kanske
Jag skickade in anmälan för 4 timmar sen men ännu inte fått ett mail tillbaka!
Ok tror det är så att det kommer att komma under dagen till dig eller senast i morgon skall hem till Webansvarige i kväll så skall jag kolla det åt dig!
Ja okej, tack ska du ha!
Det är ingen fara alls klart du skall med o tänk på att betala snabbt med så du ej blir av med platsen.
Måste säga att ni som va på plats och tog riktigt grymma bilder ska ha stort tack.
Kul att se sig själv på lite avstånd
Vit Z1000? Såg bra ut!
Lite svårt när man inte får komma ut på banan och kan stå var man vill. (Förstår det dock med tanke på hur tajt banan är.)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|