Kvällens stora händelse - SH Poker eller "Vuxna män gör saker tillsammans"

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kvällens stora händelse -INofficiell SH Poker - Som en fredagskram på nätet

I kväll är det dags igen.
inOfficiell SH- poker 2:a december
Ta chansen att tilta dina SH-polare eller antagoinister.

Anmäl dig här i tråden eller via PM till korvgubbe eller dark_messenger.
Lösenord kommer via PM.
Registrering på Svenska Spel kan ske först samma dygn

Turneringsinfo:
Turneringsnamn: (P)Sporthoj
Typ av turnering: Texas Hold'em
Startmarker: 3000
Inköp: 100+10
Mörkstruktur: Vanlig (12min)
Startdatum: 2 December
Starttid: 20:15

Anmälda: (anmälan är en intresseanmälan och INTE bindande)
  1. korvgubbe
  2. dark_messanger
  3. Werzion
  4. newstead
  5. Mjukis (nickar Mjuukiz på ss)
  6. Matteh!
  7. Mr Skåne
  8. SjöKexet (nick eddiiiee)
  9. gnip
  10. richie
  11. totti-R
  12. Ingel
  13. KGK
  14. Master
  15. PeppeBus
  16. Starfighter
  17. delarossa
  18. Majkie
  19. Campar
  20. Lord_belial
  21. Liquid_Shadow
  22. (Swedie (?))
  23. (MrNice80(?))

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Försöker ordna mitt konto på svenska spel. Du kan skicka lösen så länge.

Stötte på en bugg som gjorde att det inte går att föra över pengar. Väntar på att kundservice ska ordna det.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Sportkepsen är på G denna gången med, så det är bara att langa hit lösenordet! :)

Dark_Messenger

Guest
*korvgubbe
*dark_messenger
*Werzion
*newstead
*Mjukis (nickar Mjuukiz på ss)
*Matteh!
*Mr Skåne
*SjöKexet (nick eddiiiee)
*gnip
*richie
*totti-R
*Ingel
*KGK
*Master
*PeppeBus
*Starfighter
*(Liquid_Shadow(?))
*(Swedie (?))
*MrNice80 (?)
*
*
*
*

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
När jag var aktiv inom pokern så förhandlade vi alltid fram att rulla forumturneringar på en viss sajt och i gengälld så addade de roliga priser i potten.

Så visst har SS lagt till en SH tröja som sponsorpris i potten? :)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
När jag var aktiv inom pokern så förhandlade vi alltid fram att rulla forumturneringar på en viss sajt och i gengälld så addade de roliga priser i potten.

Så visst har SS lagt till en SH tröja som sponsorpris i potten? :)

Det är ingen dum idé! Nog för att vår turre är lite för liten men man kan ju alltid fråga. Även om vi inte är så många åt gången så kanske de kan lägga till något med tanke på att vi kör relativt regelbundet....

Anledningen till att vi valt Svenska Spel är för att det är "neutral mark" och slippa diskussioner om "reklam" eller att någon tjänar på turrarna.. det är som vi säger, av SH:are för SH:ure och helt utan baktankar...

Däremot kan vi ju för den del maila dem och se om de kan sponsa med något litet. :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
*mini-morr* måste man påpeka i tråden att man vill ha lösen eller skickar ni ut det automatiskt till samtliga en stund innan turre-starten? :mad: ;)

Dark_Messenger

Guest
*mini-morr* måste man påpeka i tråden att man vill ha lösen eller skickar ni ut det automatiskt till samtliga en stund innan turre-starten? :mad: ;)

VIParna får nu, du får vänta till en halvtimme innan turneringsstart. :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag försöker skicka ut till anmälda men ibland glömms det bort så har man inte fått lösenordet är det bra att påminna via ett PM eller i ett inlägg i tråden.... men nhu har du iaf fått lösenordet. :)

Vdu får vänta

Skit oxå, glömde att det var werzion vi skulle mobba idag... sorry, my bad! :mad:

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Jag försöker skicka ut till anmälda men ibland glömms det bort så har man inte fått lösenordet är det bra att påminna via ett PM eller i ett inlägg i tråden.... men nhu har du iaf fått lösenordet. :)

Skit oxå, glömde att det var werzion vi skulle mobba idag... sorry, my bad! :mad:

På tal om det - och andra stora mysterier i livet. Var är tHOORdan egentligen? Kommer han delta ikväll? Kommer han kunna chatta? Varför kommer han åka på hand nr 7 med stege mot färg? Alla dessa frågor..

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Kanske skulle kunna vara något. Skicka lösen så ska jag försöka vara med. Hur länge pågår det ungefär?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kanske skulle kunna vara något. Skicka lösen så ska jag försöka vara med. Hur länge pågår det ungefär?

Klart du ska vara med. Turneringen börjar 20.15 och brukar hålla på i 3-4 timmar för de som är kvar till sist... För mig brukar det pågå i 2 timmar drygt.. Har för mig att sista givarna brukar delas ut vid 23-2330...

Jag passade precis på att gå in via webbklienten och regga mig så nu kommer mina pengar stå på bordet även om jag själv blir sen till bords...

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Klart du ska vara med. Turneringen börjar 20.15 och brukar hålla på i 3-4 timmar för de som är kvar till sist... För mig brukar det pågå i 2 timmar drygt.. Har för mig att sista givarna brukar delas ut vid 23-2330...

Jag passade precis på att gå in via webbklienten och regga mig så nu kommer mina pengar stå på bordet även om jag själv blir sen till bords...

Då blir det inte så länge troligen. Är med på svenska spel men har aldrig spelat "privata" spel. Hur loggar man in?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Då blir det inte så länge troligen. Är med på svenska spel men har aldrig spelat "privata" spel. Hur loggar man in?

Gå in i pokerlobbyn. Där finns "turneringar" och som underkategori finns "privata".. Bland de privata turneringarna hittar du "(p)Sporthoj" som är vår turnering.

Logga in med lösenordet som jag skickade som PM. :tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Usch, tyck synd om mig, får nog bli så att jag sitter på kontoret och lirar, ostabilt (mobilt) bredband hemma (p.g.a flytt).
Tänk på det när vi spelar sen och donera samtliga blinds till stackars mig :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...