Kvinna våldtog man i Norge

Status
Ej öppen för fler svar.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Övergrepp och misshandel ifrån kvinnor är troligtvis mycket vanligare än vad man tror. Kände en kille för längesen som blev blåslagen riktigt ordentligt gång på gång av sin tjej. Själv var han 10 ggr så stark och kunde lätt ha gjort mos av henne, så det handlade inte om det. Hur som helst, han vågade inte direkt slå tillbaka eftersom han var rädd att skada henne och höll tyst om det hela utåt.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
berggren_martin skrev:
Övergrepp och misshandel ifrån kvinnor är troligtvis mycket vanligare än vad man tror. Kände en kille för längesen som blev blåslagen riktigt ordentligt gång på gång av sin tjej. Själv var han 10 ggr så stark och kunde lätt ha gjort mos av henne, så det handlade inte om det. Hur som helst, han vågade inte direkt slå tillbaka eftersom han var rädd att skada henne och höll tyst om det hela utåt.

Alternativet dumpa & polisanmäl fanns inte?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
lee skrev:
Alternativet dumpa & polisanmäl fanns inte?
Vet inte hur det gick med det där. Nä, nån polis blandades aldrig in iaf.

Själv skulle jag dumpa rätt snabbt i en sån situation.

GårillaRaggare

Hata sporthoj.com
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
En KUK!!!!
Darre skrev:
Ny vänder tränden..Undrar om han gjorde något motstånd?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,414730,00.html

de var väl nå program på tv för nån månad sen om att kvinnor var mer våldsamma än män.... att kvinnor mellan misshandlade varandra mer än vad de manliga könet stod för.... men som vanligt så e de ju från villken sida "massmedia" belyser allt som den stora gråa massan uppfattar de..... :fatta!

/raggarn

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
berggren_martin skrev:

Hmm ja du, nu känner ju jag inte till hur det gick till allt det där.
Men den killen kan inte haft alla hästar i stallet?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Gustav1 skrev:

Precis.

Han kanske gillade det, som jag, att få stryk av en tjej.
Går det till överdrift bitch slappar man dem så de bli liggandes :hihi (jättetufft såklart)

A.K.O.A

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2003
Hoj
Gs500e
Fyfan vad omogna ni är... Vem som än misshandlar så är det fan inte kul, vilket kön som våldar spelar väl heller ingen roll - i båda fallen är det rejält sjuka äckliga personer som gör detta! Att skoja om våldtäkt är aldrig kul!

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
A.K.O.A skrev:
Fyfan vad omogna ni är... Vem som än misshandlar så är det fan inte kul, vilket kön som våldar spelar väl heller ingen roll - i båda fallen är det rejält sjuka äckliga personer som gör detta! Att skoja om våldtäkt är aldrig kul!

Vadrå, har du blivit våldtagen?

Henken

Guest
A.K.O.A skrev:

Allt är roligt så länge man inte frossar i det. Nu kan jag inga roliga våldtäktsskämt, om det ens finns sådana.

Min 75 åriga moster har en tavla hemma hos sig som lyder nåt med "en kvinna som agar sin man håller sig pigg & alert" eller nåt sånt...plus en till tavla med annat mansnedvärderande men roligt.

lollepop

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
slaktad, letar ny
Är det ingen skillnad på ofredande och att våldta?! Det var ju inte direkt så att hon drogade drinken och sedan tog honom hårt med sin strap-on....

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Gustav1 skrev:
Jadå, inga konstigheter med honom heller. Vissa personer kan helt enkelt få enorma raseriutbrott och det gäller inte bara män.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
berggren_martin skrev:
Jadå, inga konstigheter med honom heller. Vissa personer kan helt enkelt få enorma raseriutbrott och det gäller inte bara män.

Nänä, men be henne fara åt helvete var aldrig ett alternativ?

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Gustav1 skrev:
Nänä, men be henne fara åt helvete var aldrig ett alternativ?

Utslagen med 2 promille i blodet och en vinpava i ett uppspräckt arsle kanske? Vi lär nog aldrig få veta omständigheterna. Det är ingen hejd på vad idioter som saknar empati kan hitta på... ALLT och lite till.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Hur förnedrad han än må ha känt sig så fattar jag inte att han änmälde hennen, snacka om att hans polare lär ha roligt på hans bekostnad. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM