Kvinna voltade med bilen – blev bestulen på sina värdesaker.....

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Ort
linköping
Hoj
benelli 750sie
anna minns jag en gång för länge sen hade . en sånt bodybilder telefon.:D ericksson hotline . funkade över allt nmt system. kul pryl. har den kvar :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag vet. Storno rules!

Japp. Jag hade en MicroTac ett tag. Samtalstid 15-20min om det var kallt ute... Den bärbara 940 var däremot en fin pjäs och naturligtvis skulle man ha delat montage, handsfree och med en takantenn så att alla kunde se att man minsann hade telefon i bilen :D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Hände för ett par år sen, en körde av vägen, satt fastklämd. Då dyker två snubbar upp med lettisk reggad skåpbil, plockar allt som inte satt fast och drar.. never ride without yer shotgun.....

En salt-salva från en hagelbrakare skulle nog få dem att tänka om ja...
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Tjuvar finns överallt vare sig man är på ett torg, vid en bankomat, är med om en olycka eller när man är bortrest :gnissla
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Det är nog så att det uppmärksammas mer saker idag och informationen sprids på ett helt annat sätt än förr. Sedan har samhällsklimatet hårdnat. Trots det kan jag inte säga att det var bättre förr.

När jag gick i högstadiet passerade jag och en kompis en liten park mitt på dagen där några äldre killar 18+ är i full gång med att trakassera ett par yngre killar i vår egen ålder. En av de äldre killarna vänder sig då om och säger -vad glor du på! I nästa sekund går han fram och börjar sparka tills jag ligger ner i fosterställning och skyddar ansiktet. Han fortsätter sparka trots att jag inte gjort något som helst motstånd eller ens sagt ett ljud. Min blick räckte för att han skulle bli provocerad nog att sparka ner mig hänsynslöst. Jag anmälde aldrig den här händelsen till polisen.

Dessa äldre killar var så svenska man kan bli. Klädd i bomberjacka och rakade huvuden. På den här tiden var det mycket snack om ny nazism. Bank och finanskrisen hade satt sina spår. Räntorna var höga och folk hade det inte lika lätt att låna som senaste åren.

skinsen har ju alltid varit fega pajasar som dragit runt i flock likt deras motståndare! :fakta

numera så är de ju borta "World wide" då vita nationella samarbetar med judar mot muslimerna som anses vara det nya hotet!

Med vänlig hälsning
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top