"Kvinnor bättre på städning än män"

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu när ändå alla är igång och skriver i tråden så kan jag med göra det. ;)
JAg älskar det där tramset med bvaxning kvinnor tenderar att dra upp när det kommer till smärttrösklar, det gör fan inte speciellt ont alls att vaxa sig. Jag testade en gång när en kvinna kom dragandes med käpphästen. Vaxade (i ordning) armen, insidan av låret, ena bröstvårtan, pungen och till sist vaxade jag bort hela skägget. Inget av det gjorde speciellt ont. Det gör rejält mycket ondare att bryta ben i handen, eller skava av skinnet på knogarna... (Skava av skinnet på knogarna gör man ju var och varannan gång man mekar dessutom)
Så nuförtiden brukar alla polare hänvisa till mig när tjejer drar det argumentet i den diskussionen. ;)

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
JAg älskar det där tramset med bvaxning kvinnor tenderar att dra upp när det kommer till smärttrösklar, det gör fan inte speciellt ont alls att vaxa sig. Jag testade en gång när en kvinna kom dragandes med käpphästen. Vaxade (i ordning) armen, insidan av låret, ena bröstvårtan, pungen och till sist vaxade jag bort hela skägget. Inget av det gjorde speciellt ont. Det gör rejält mycket ondare att bryta ben i handen, eller skava av skinnet på knogarna... (Skava av skinnet på knogarna gör man ju var och varannan gång man mekar dessutom)
Så nuförtiden brukar alla polare hänvisa till mig när tjejer drar det argumentet i den diskussionen. ;)

Vaxa pungen :eek:.
Du vet att 1 april har varit? :va

Skägget har jag funderat kring, det låter rätt praktiskt.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Jag testade att vaxa en bit av benet en gång. Det gjorde inte alls speciellt ont...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vaxa pungen :eek:.
Du vet att 1 april har varit? :va
Äsch då, pungen var mest bara för att kvinntimret envisades med att det gjode så jävla ont att vaxa muttan.
Skägget har jag funderat kring, det låter rätt praktiskt.

Jo, förutom att det satt kvar strån efter vaxningen, men det kan ju ha varit på grund av klåparen som utförde vaxningen. :crash

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Efter att ha läst hela tråden kan jag torrt konstatera att mer än hälften av deltagarna på s 1-3 inte hänger här längre, främst tjejjerna. Vad hände?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Efter att ha läst hela tråden kan jag torrt konstatera att mer än hälften av deltagarna på s 1-3 inte hänger här längre, främst tjejjerna. Vad hände?

Kia t ex. Det sista jag minns att hon skrev handlade om en pågående vårdnadstvist och upptäckten att den man levt med plötsligt kunde förvandlas till någon helt annan. Kändes smått parodiskt efter hur Gabor och hon höll på på forumet. Man får väl hoppas att alla är vid god hälsa och har hittat mer meningsfull sysselsättning.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping