Min bestämda uppfattning är att försäkringsbedragare och andra tjuvar kan dra och knulla sina morsor.
Intressant att du tycker bedragare och tjuvar bör utöva incest, men vad har dte med tråden att göra?
Min bestämda uppfattning är att försäkringsbedragare och andra tjuvar kan dra och knulla sina morsor.
Det är bara ett tips på vad de kan sysselsätta sig med istället för bedrägeri. I all välmening, liksom.Intressant att du tycker bedragare och tjuvar bör utöva incest, men vad har dte med tråden att göra?
Det är bara ett tips på vad de kan sysselsätta sig med istället för bedrägeri. I all välmening, liksom.
Efter min 20140913 vurpa redivisade jag till försäkringbolaget
Foto av hjälmen (ser ut som man kört över den med bandslip) samt kontoutdraget från April 2014
Foto av den trasiga jackan (som gjorde sitt jobb, skyddade mig) samt en kopia webbsidan och så skrev jag vad jag betalt för den 2010, hade fått lite rabatt.
Foto av det trasiga byxbenet/byxan samt en kopia av webbsidan och vad jag betalt för dom 2010.
Dessutom la jag till det som skyddat mig för skador
men inte blivit förstört och som jag inte hade några ersättningskrav för
Stövlarna från 2014
Handskarna från 2012
Ryggskyddet från 2010
och fick ersättning för vad jag betalt för jacka 2010, byxor 2010 och hjälm 2014.
Bilsport&Mc ?
Är du säker? För mycket i ditt beteende tyder på att dina föräldrar kan vara nära släkt.Tack Mattias! då vet jag vad du borde köra hem o göra... om det är sånt man gör i stockholm! i södra Sverige håller vi inte på med sånt!
Det beror ju på ekonomin.Om jag hade brutit ryggen, då hade ett borttappat kvitto varit ett mycket litet problem? Eller?
Det beror ju på ekonomin.
Med bra ekonomi (som du ju antyder din är) spelar inte några 1000kr någon större roll.
Men är ekonomin inte lika lysande (som jag misstänker ekonomi läget är med bruten rygg)
kan det betyda mycket.
Är du säker? För mycket i ditt beteende tyder på att dina föräldrar kan vara nära släkt.
Vad baserar du detta på? Jag frågar då mitt FB (Länsförsäkringar) gett mig besked om att de enbart ersätter vad jag betalat för min utrustning och inte det faktiska värdet. Vill ha lite mer kött på benen, kan du hänvisa till lagrum/försäkringsvillkor/prejudikat?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|