SuperKnutte
Lägg av!
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Hoj
- KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Idag, eller igår rättare sagt, var jag med om nåt rätt läbbigt.. Tog en sväng med hojen själv på eftermiddan och körde runt lite istan bara.. Körde lite lugnt bara, ett par stoppies och lite bakslang blev det ju som vanligt, men rätt lugnt som sagt. Plötsligt stog jag och låste upp garaget hemma och rullade in hojen.. Hjälmen var spräckt på både vänster och höger sida.. Hojen lite repig uppe på styret och fram på lyset, men annars ok.. Jag har inte en aning om vad som hänt.. Minns inte var jag vurpade, eller vad som hände.. Ingenting.. Det står en vurpad Gixxer 750 i mitt garage sen i tisdags, men jag bara stog där och stirrade på den, och undrade vart fan den kom ifrån.. Är det min tänkte jag.. Sen efter en stund kom jag ihåg var den kom ifrån i alla fall.. :kocko
Men jag har fortfarande ingen som helst aning om vad som hände när jag var ute och åkte.. Känns rätt läskigt.. Man undrar ju liksom hur jag kom till garaget.. Körde jag som en zombie hela vägen hem, eller vurpade jag i närheten av garaget.. Eller var det på andra sidan stan??
Sååå.. Är det nån som sett eller hört nåt, berätta för mej!!
*nyfiken*
Har inte ont i skallen eller nån annanstans heller.. Bara hjälmen som är kvaddad..
Lägger upp et par bilder på hjälmen.. Tur att man inte har nån gammal plastkruka!
Over and out!
Men jag har fortfarande ingen som helst aning om vad som hände när jag var ute och åkte.. Känns rätt läskigt.. Man undrar ju liksom hur jag kom till garaget.. Körde jag som en zombie hela vägen hem, eller vurpade jag i närheten av garaget.. Eller var det på andra sidan stan??
Sååå.. Är det nån som sett eller hört nåt, berätta för mej!!
*nyfiken*
Har inte ont i skallen eller nån annanstans heller.. Bara hjälmen som är kvaddad..
Lägger upp et par bilder på hjälmen.. Tur att man inte har nån gammal plastkruka!
Over and out!